Autor Wiadomość
tytus
PostWysłany: Pon 18:43, 28 Wrz 2009    Temat postu:

Dziekuje wszystkim za fajna zabawę , myśle ze wybaczycie mi male niedociągnięcia ale ogólnie chyba było milo . W nie długim czasie mysle zrobić następną cześć BF .
miloszp7
PostWysłany: Pon 2:25, 28 Wrz 2009    Temat postu:

Ciesze sie ze sie dobrze bawiliscie!
Szkoda ze mnie tam z Wami nie bylo- tym bardziej mi przykro, ze nie bede bral czynnego udzialu w organizacji BF ONZ
POWODZENIA!!!!
J. Ś.
PostWysłany: Nie 21:35, 27 Wrz 2009    Temat postu:

Dzięki Panowie PIRACI (a i za Waszym pośrednictwem i Panowie SAS-i) za doskonałą grę.
Sorry za strzelanie chwilami we wszystkich możliwych kierunkach. To chyba nie był dzień mego wyżu intelektualnego.
Niestety musiałem wcześniej zjechać z pola walki. Obowiązki wzywały.
Do zobaczenia na kolejnych manewrach.
Niech MOC będzie z Wami !!!
poni
PostWysłany: Nie 19:45, 27 Wrz 2009    Temat postu:

heja
dzięki panowie za dzisiejszą zabawę
warto było wybrać się na BF:)

spośród Piratów chciałbym po dzisiejszej imprezie wyróżnić yeahlona - bdb zachowanie na polu bitwy!

panowie-wchodzimy na obroty z organizacją BF ONZ!

milo - szkoda. że cię nie ma z nami:(
poni
PostWysłany: Sob 22:52, 26 Wrz 2009    Temat postu:

http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=19.18784&ys=50.313792&xk=19.177088&yk=50.227264&v=true&utf=1

zbiórka pod wiaduktem 8:50!!!
zabieram kołka
mike
PostWysłany: Sob 21:57, 26 Wrz 2009    Temat postu:

dla pewności potwierdzam, moje 100% Smile dzieki Poni za wpisanie mnie na liste Smile,
poni
PostWysłany: Pią 18:55, 25 Wrz 2009    Temat postu:

jami:)
J. Ś.
PostWysłany: Pią 18:40, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Przekazałem sprawę reszcie GR-OM-u. Jest spora szansa na rozmniożenie naszych sił o 3-4 osoby.
Do zobaczenia w niedzielę.
Niech MOC będzie z wami !!!
Przemst
PostWysłany: Pią 18:07, 25 Wrz 2009    Temat postu:

PLUTON SP gotowy

van 100%
poni 100%
yeahlon 100%
kołek 100%
mike 100%
SAS 4x 100%
J.Ś. 100%
poni
PostWysłany: Pią 17:27, 25 Wrz 2009    Temat postu:

PLUTON SP gotowy

van 100%
poni 100%
yeahlon 100%
kołek 100%
mike 100%
SAS 2x 100%
J.Ś. 100%
__________
kosmi 0%
przemo 0%
rzeźnik 0%*
method30
PostWysłany: Pią 15:05, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Panowie duża zmian zaszła wybieramy się na Fakro do 75 regimentu ,jedziemy jako PLUTON SP.]

1.Strony konfliktu - Niebiescy i Pomarańczowi. Opcjonalnie oznaczeni opaskami odpowiedniego koloru.Czas gry max 4h .

2. Punkty kluczowe - strategicznie położone lokacje, oznaczone flagą. Każdy punkt kluczowy posiada 2 flagi. Każdy punkt kluczowy może być: neutralny (zwykle na początku scenariusza), niebieski (po zdobyciu go przez niebieskich), pomarańczowy (po zdobyciu go przez pomarańczowych). Każda strona posiada punkt kluczowy niedaleko swojego respa. Reszta punktów kluczowych jest rozrzucona po polu bitwy. Liczba punktów kluczowych to 7. Istotne jest, aby gracze byli zorientowani, gdzie znajdują się punkty kluczowe.

3. Postacie kluczowe - dowódca, medyk, inżynier.

3.1. Dowódca - Każda strona posiada 1 dowódcę, który, w zależności od charyzmy gracza może po prostu być, albo też trzymać żołnierzy swojej strony w ryzach - głównie nakierunkowywać zagubionych niedoświadczonych graczy i wyganiać towarzystwo z respa. Do tego powinien dbać o odpowiednie ulokowanie medyków i inżynierów.

3.2. Medyk - 1-6/stronę - potrafi opatrywać rannych żołnierzy, którzy nie wykrwawili się.

3.3. Inżynier - 1-6/stronę - jest jedyną postacią która posiada odpowiedni sprzęt/umiejętności do zdobywania punktów kluczowych (t.j. zdjęcia wrogiej i zawieszenia własnej flagi).

4. Respy r11; staly resp nadany na poczatku czas odrodzenia 5 minut .

5. Leczenie- Po otrzymaniu trafienia można natychmiast udać się do respa, lub czekać na medyka (maksymalny czas oczekiwania 10minut ) - można go wzywać krzykiem/przez radio. Po upłynięciu czasu żołnierz wykrwawia się i musi niezwłocznie udać się do respa. Jest trupem. Medyk nie ożywia trupów, medyk leczy rannych. Więc gdy ktoś schodzi do respa, nie może po drodze zostać uleczony. Czas, jaki zajmuje medykowi wyleczenie żołnierza (medyk musi doliczyć do 30 ). Liczba możliwych uleczeń każdego gracza 2 , aby zresetować uleczenia należy udać sie na resp.

6. Zdobywanie punktów kluczowych. Jedynie inżynierowie posiadają taką możliwość. Czas neutralizacji obcej flagi to 120 sekund . Następnie inżynier może ściągnąć wrogą flagę i wciągnąć własną. Jeśli w trakcie wciągania flagi zostanie trafiony, zachowuje się jak normalny ranny, ale ma również obowiązek ściągnięcia obu flag. Punkt kluczowy staje się na powrót neutralny.


Ograniczenia :
wiek- 16+ zgoda rodziców , 18 nie musicie :>
fps -max 666 fps , powyżej 500 fps tylko semi
amunicja -bez ograniczeń
teren -FAKRO z wyłączeniem Parkingu (wejście na parking w czasie gry powoduje automatyczna śmierć i przymus udania się na respa )jeśli budynek Fakro nie bedzie używany przez malarzy budynek będzie cześcia gry (limit fps w budynku do 350fps auto ,powyżej tylko semi )
Rozpoczecie 9:30 odprawa 9:00
Zakonczenie 13:30 max 14:00
kołek
PostWysłany: Czw 19:37, 24 Wrz 2009    Temat postu:

witajcie koledzy jestem z wami na stówę na najblższej strzelanceeeeeee. Mam scara!!! fajuszka co nie
kamilkmk
PostWysłany: Czw 19:11, 24 Wrz 2009    Temat postu:

Jestem przeziebiony, gotowość 0%
poni
PostWysłany: Czw 18:27, 24 Wrz 2009    Temat postu:

van 100%
poni 100%
yeahlon 100%
kołek 100%
SAS 2x 100%
J.Ś. 100%
kosmi 0%
przemo 0%
rzeźnik 0%*

*aż dziwne;)
Yeahlon
PostWysłany: Czw 12:30, 24 Wrz 2009    Temat postu:

Zgłaszam gotowość Smile

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group