Autor |
Wiadomość |
tytus |
Wysłany: Pon 18:43, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Dziekuje wszystkim za fajna zabawę , myśle ze wybaczycie mi male niedociągnięcia ale ogólnie chyba było milo . W nie długim czasie mysle zrobić następną cześć BF . |
|
|
miloszp7 |
Wysłany: Pon 2:25, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Ciesze sie ze sie dobrze bawiliscie!
Szkoda ze mnie tam z Wami nie bylo- tym bardziej mi przykro, ze nie bede bral czynnego udzialu w organizacji BF ONZ
POWODZENIA!!!! |
|
|
J. Ś. |
Wysłany: Nie 21:35, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Dzięki Panowie PIRACI (a i za Waszym pośrednictwem i Panowie SAS-i) za doskonałą grę.
Sorry za strzelanie chwilami we wszystkich możliwych kierunkach. To chyba nie był dzień mego wyżu intelektualnego.
Niestety musiałem wcześniej zjechać z pola walki. Obowiązki wzywały.
Do zobaczenia na kolejnych manewrach.
Niech MOC będzie z Wami !!! |
|
|
poni |
Wysłany: Nie 19:45, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
heja
dzięki panowie za dzisiejszą zabawę
warto było wybrać się na BF:)
spośród Piratów chciałbym po dzisiejszej imprezie wyróżnić yeahlona - bdb zachowanie na polu bitwy!
panowie-wchodzimy na obroty z organizacją BF ONZ!
milo - szkoda. że cię nie ma z nami:( |
|
|
poni |
|
|
mike |
Wysłany: Sob 21:57, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
dla pewności potwierdzam, moje 100% dzieki Poni za wpisanie mnie na liste , |
|
|
poni |
Wysłany: Pią 18:55, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
jami:) |
|
|
J. Ś. |
Wysłany: Pią 18:40, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Przekazałem sprawę reszcie GR-OM-u. Jest spora szansa na rozmniożenie naszych sił o 3-4 osoby.
Do zobaczenia w niedzielę.
Niech MOC będzie z wami !!! |
|
|
Przemst |
Wysłany: Pią 18:07, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
PLUTON SP gotowy
van 100%
poni 100%
yeahlon 100%
kołek 100%
mike 100%
SAS 4x 100%
J.Ś. 100% |
|
|
poni |
Wysłany: Pią 17:27, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
PLUTON SP gotowy
van 100%
poni 100%
yeahlon 100%
kołek 100%
mike 100%
SAS 2x 100%
J.Ś. 100%
__________
kosmi 0%
przemo 0%
rzeźnik 0%* |
|
|
method30 |
Wysłany: Pią 15:05, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Panowie duża zmian zaszła wybieramy się na Fakro do 75 regimentu ,jedziemy jako PLUTON SP.]
1.Strony konfliktu - Niebiescy i Pomarańczowi. Opcjonalnie oznaczeni opaskami odpowiedniego koloru.Czas gry max 4h .
2. Punkty kluczowe - strategicznie położone lokacje, oznaczone flagą. Każdy punkt kluczowy posiada 2 flagi. Każdy punkt kluczowy może być: neutralny (zwykle na początku scenariusza), niebieski (po zdobyciu go przez niebieskich), pomarańczowy (po zdobyciu go przez pomarańczowych). Każda strona posiada punkt kluczowy niedaleko swojego respa. Reszta punktów kluczowych jest rozrzucona po polu bitwy. Liczba punktów kluczowych to 7. Istotne jest, aby gracze byli zorientowani, gdzie znajdują się punkty kluczowe.
3. Postacie kluczowe - dowódca, medyk, inżynier.
3.1. Dowódca - Każda strona posiada 1 dowódcę, który, w zależności od charyzmy gracza może po prostu być, albo też trzymać żołnierzy swojej strony w ryzach - głównie nakierunkowywać zagubionych niedoświadczonych graczy i wyganiać towarzystwo z respa. Do tego powinien dbać o odpowiednie ulokowanie medyków i inżynierów.
3.2. Medyk - 1-6/stronę - potrafi opatrywać rannych żołnierzy, którzy nie wykrwawili się.
3.3. Inżynier - 1-6/stronę - jest jedyną postacią która posiada odpowiedni sprzęt/umiejętności do zdobywania punktów kluczowych (t.j. zdjęcia wrogiej i zawieszenia własnej flagi).
4. Respy r11; staly resp nadany na poczatku czas odrodzenia 5 minut .
5. Leczenie- Po otrzymaniu trafienia można natychmiast udać się do respa, lub czekać na medyka (maksymalny czas oczekiwania 10minut ) - można go wzywać krzykiem/przez radio. Po upłynięciu czasu żołnierz wykrwawia się i musi niezwłocznie udać się do respa. Jest trupem. Medyk nie ożywia trupów, medyk leczy rannych. Więc gdy ktoś schodzi do respa, nie może po drodze zostać uleczony. Czas, jaki zajmuje medykowi wyleczenie żołnierza (medyk musi doliczyć do 30 ). Liczba możliwych uleczeń każdego gracza 2 , aby zresetować uleczenia należy udać sie na resp.
6. Zdobywanie punktów kluczowych. Jedynie inżynierowie posiadają taką możliwość. Czas neutralizacji obcej flagi to 120 sekund . Następnie inżynier może ściągnąć wrogą flagę i wciągnąć własną. Jeśli w trakcie wciągania flagi zostanie trafiony, zachowuje się jak normalny ranny, ale ma również obowiązek ściągnięcia obu flag. Punkt kluczowy staje się na powrót neutralny.
Ograniczenia :
wiek- 16+ zgoda rodziców , 18 nie musicie :>
fps -max 666 fps , powyżej 500 fps tylko semi
amunicja -bez ograniczeń
teren -FAKRO z wyłączeniem Parkingu (wejście na parking w czasie gry powoduje automatyczna śmierć i przymus udania się na respa )jeśli budynek Fakro nie bedzie używany przez malarzy budynek będzie cześcia gry (limit fps w budynku do 350fps auto ,powyżej tylko semi )
Rozpoczecie 9:30 odprawa 9:00
Zakonczenie 13:30 max 14:00 |
|
|
kołek |
Wysłany: Czw 19:37, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
witajcie koledzy jestem z wami na stówę na najblższej strzelanceeeeeee. Mam scara!!! fajuszka co nie |
|
|
kamilkmk |
Wysłany: Czw 19:11, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Jestem przeziebiony, gotowość 0% |
|
|
poni |
Wysłany: Czw 18:27, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
van 100%
poni 100%
yeahlon 100%
kołek 100%
SAS 2x 100%
J.Ś. 100%
kosmi 0%
przemo 0%
rzeźnik 0%*
*aż dziwne;) |
|
|
Yeahlon |
Wysłany: Czw 12:30, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Zgłaszam gotowość |
|
|