miloszp7 |
Wysłany: Pią 19:00, 16 Wrz 2016 Temat postu: ZASADY GRY - MISJE / TRENINGI / SZKOLENIA |
|
ZASADY GRY - MISJE / TRENINGI / SZKOLENIA
WSTĘP
Wszelkie działania w grze przewidziane są na godziny wieczorne od 20:00 do 0:00. W tych godzinach w wyznaczone dni będą prowadzone misje, treningi, szkolenia oraz testy.
W ciągu tygodnia, na stałe, włączona jest mapa szkoleniowego obozu DSP gdzie można rozwijać swoje swoje umiejętności i testować sprzęt.
W przypadku planowanych misji informacje o każdej z nich będą umieszczane w dziale MISJE ARMA 3 w osobnych wątkach:
http://www.dspiraci.fora.pl/misje-arma-3,103/
SZKOLENIA
- każdy czwartek godzina 20:30
Szkolenia mają za zadanie poszerzyć wiedzę teoretyczną z zakresów:
- Poruszanie się w interfejsie gry i klawiszologia
- Zachowanie się podczas misji (kultura i realizm)
- Wykorzystywanie technologii i sprzętu w grze
Ponadto, będą prowadzone szkolenia specjalistyczne z zakresów:
- Taktyki czerwonej: Szkolenia medyczne z użyciem modułu ACE3
- Taktyki zielonej i nawigacji w terenie
- Taktyki walki w terenie zurbanizowanym MOUT
- Taktyki walki w krótkim dystansie i pomieszczeniach CQB
- Technik Aeromobilnych z wykorzystaniem wsparcie lotniczego
- Technik AT Specialist: Użycia przenośnej broni przeciwpancernej i przeciwlotniczej AT, AA.
- Technik Zwiadu: Recon, użycie technologi dostępnej do obserwacji, techniki snajperskie.
- Technik Explosives: Umiejętności podkładania i rozbrajania ładunków wybuchowych, detekcja min, itp.
- Technik Support: Umiejętności operowania i zapewniania wsparcia karabinami maszynowymi, stacjonarnymi oraz przenośnymi
Należy pamiętać, że szkolenia mają charakter otwarty i do każdego szkolenia warto przygotować informacje z którymi będzie można się podzielić z kolegami z teamu.
Bez posiadania odpowiednich kwalifikacji, np: w dziedzinie użycia ładunków wybuchowych taka osoba nie będzie mogła wykonywać w/w zadań w misjach bojowych z przyczyn oczywistych.
TRENINGI I TESTY
- każdy wolny dzień
Treningów nigdy za wiele. Trenować można zawsze jeśli jest tylko możliwość, samemu lub też grupowo. Treningi mają głównie na celu przetestowanie swojej wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkoleń.
MISJE
- piątek lub sobota wieczór godzina 21:30
Misje odbywać się będą w weekendy: piątek lub sobota, zamiennie w zależności od potencjalnej frekwencji.
Jakie informacje można znaleźć w wątku misji:
- jakie mody będą potrzebne do uruchomienia misji, oraz inne dane techniczne
- miejsce, czas i przewidywalne warunki pogodowe
- scenariusz
- niezbędne materiały wywiadowcze: zdjęcia, mapy i itp
- po zakończeniu misji AAR, oraz ewentualnie rozwiniecie scenariusza
PRZED MISJĄ
- starajmy się mieć dograne wszystkie kwestie techniczne, odpowiednie mody itp. Nie zostawiajmy tego na ostatnią chwilę. Jak masz problem przyjdź wcześniej na pewno ktoś będzie i Ci pomoże
- przychodzimy wcześniej na kanał TSa, jeśli masz jakieś opóźniające Cię tematy wrzuć info na TSa
- czekamy aż MM uruchomi misje
- wchodząc na serwer zostajemy w Lobby MM określi funkcje
- wchodząc na mapę czekamy na dalsze instrukcje (nie biegniemy do arsenalu w celu przeglądania sprzętu)
Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i mamy jakieś swoje obowiązki i problemy, natomiast szanujmy się nawzajem. Jeśli są opóźnienia zgłoście je.
ZASADY DOTYCZĄCE MISJI
- nie rozmawiamy o rzeczach technicznych o fps, Aikach, kartach graficznych, bugach itp. Jeśli nie pamiętasz skrótu klawiszowego, sprawdź sobie w klawiszologii, na forum lub w google. Jeśli nie możesz strzelać bo zepsuła Ci się myszka, powiedz że masz np. uszkodzoną broń. Jeśli zawiesi Ci się komputer niestety nie będziemy mogli nic zrobić
- nie biegamy tylko chodzimy, chyba, że sytuacja wymaga inaczej
- patrząc na coś starajmy się kręcić głową nie całym ciałem
- zawsze, kategorycznie opuszczamy broń gdy nie jest konieczne jej użycie
- celowanie do kolegi z z broni - totalnie zabronione
- starajmy się wykorzystywać pozy i sposoby poruszania adekwatnie do sytuacji
- operujemy językiem militarnym, bez przesadyzmu oczywiście
- nigdy nie strzelamy bez powodu, nie testujemy sobie broni na misji, jak wydarzy się wypadek starajmy się to ubrać w jakieś scenariusz
- nie zabijamy cywili, królików, nie strzelamy sobie do drzewek itp
- nie śmiecimy w bazie, nie rozrzucamy po mapie noktowizorów, karabinów i innych rzeczy, można je upłynnić w arsenale
- jeśli chcesz wyjść z gry, staraj się to zrobić "delikatnie". Wyjście z gry na środku płyty lotniska będzie nie jest najlepszym pomysłem. Średnio fajnie wygląda gdy przez całą misje na środku bazy leżą jakieś zwłoki. Pójdź za budynek, lub do budynku i tam opuść misje
- nie poprawiamy kolegów, jeśli ktoś coś robi źle, nie jedziemy po nim podczas misji tylko po zakończeniu. Chyba że ubierzemy to w "ładną" treść
- jeśli zginiesz w misji to koniec, po prostu ładnie idziesz spać lub na piwo Smile
- nie ma czegoś takiego jak Respown, mamy jedno życie, więc warto pilnować siebie i kolegów
- misję staramy się rozgrywać raz, chyba, że nie zostanie wykonana
Pamiętajmy, że ARMA nie jest strzelanką, jest symulacją nastawioną na realizm. Jest to wirtualny świat odzwierciedlający działania militarne w trybie LARP, i tak należy do ARMY podchodzić. Wystarczy to kochać reszta przyjdzie sama.
Autor: Mike |
|