DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna
->
MANEWRY
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
O NAS / RAPORTY
REKRUTACJA / REGULAMIN DS PIRACI
MANEWRY
CENTRUM DOWODZENIA
MANEWRY / POKAZY / OBOZY / MILSIMY
OGÓLNE / INFORMACJE / OGŁOSZENIA
OGÓLNE
STRONA / FACEBOOK / BAZA DANYCH / MAPY / LINKI
PLANY
TAKTYKA / SURVIVAL
SPRZĘT
DS PIRACI SQUAD
WYPOSAŻENIE DS PIRACI
KONTAKT
SPRZĘT / PORADY
PRZYWITAJ SIĘ
GIEŁDA
REKRUT / GŁOSOWANIE
INNE
ZIELONA TAKTYKA
CZERWONA TAKTYKA
SURVIVAL
ARMA 3 DSP
KALENDARIUM / PROPOZYCJE
O NAS
RAPORT
REGULAMIN DS PIRACI / WYPOSAŻENIE DS PIRACI
PROCEDURA REKRUTACYJNA
ZASADY AIRSOFTOWE - PRAWO ASG
LISTA OBECNOŚCI
DSP W ARMA 3
SERWER / ADDONY / TEAM SPEAK
TAKTYKA DSP / WSPARCIE TECHNICZNE
MISJE ARMA 3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
poni
Wysłany: Śro 19:03, 03 Lut 2010
Temat postu:
impreza extra
ale bardzo odległa w czasie
a u mnie: 2dzieci kt mogą się rozchorować / 5podległych pracowników, kt mogę w tym czasie zastępować
nie mogę zgłosić gotowości...
miloszp7
Wysłany: Śro 0:34, 03 Lut 2010
Temat postu:
To i ja wykosiłem swoją uwagę
- dziękuję Panowie za pokorę- Bardzo to u Was doceniam i szanuję.
Pozdrawiam
Yeahlon
Wysłany: Wto 23:08, 02 Lut 2010
Temat postu:
Thx Mike, chętnie poczytam
Milo proponuję poprostu usunąć zbędne posty
mike
Wysłany: Wto 21:24, 02 Lut 2010
Temat postu:
Milo - fakt masz racje pojechałem. zrobiłem editke, częściowo też racje musze przyznać reszcie - nie byłem a się wypowiadam - troszkę zbyt mocno wyjechałem
. Yeahlonie: nie mialem nic zlego na myśli
, a to przy weekendzie wyjaśnię a w zamian sciągłem dla was oficjalny podręcznik dla snajperów w Navy Seals
.
miloszp7
Wysłany: Wto 20:05, 02 Lut 2010
Temat postu:
Wiem, że moje zdanie na nic się ma- fizycznie i tak nie będę się mógł stawić. Nie mniej jednak podzielam wypowiedź Vana w kwestii wyjazdu. Myślę, że byłoby to dla Was nowe wyzwanie i doświadczenie. A przede wszystkim prestiż- moglibyśmy się pochwalić udziałem w tej imprezie.
Fakt odległość jest spora i też jestem zwolennikiem angażowania swoich środków lokalnie. Nie mniej jednak zarówno ta impreza jak i Borne, to zloty na których chciałbym wziąć udział przynajmniej raz w życiu
Pozdrawiam
Yeahlon
Wysłany: Wto 11:39, 02 Lut 2010
Temat postu:
Co do Tomaszowa - termin jest po prostu zbyt odległy jak dla mnie więc wolę zrezygnować niż potem się tłumaczyć że jednak nie mogę bo coś tam.
mike
Wysłany: Pon 21:50, 01 Lut 2010
Temat postu:
cuż, można zaklepać miejsca ale szczerze mówiąc jak ktoś się dziś określi to i tak jest to częściowo strzał w ciemno, bo do maja to może być 10 innych propozycji, a uważam również że jak będzie coś ciekawego na miejscu to wolałbym tu.
kamilkmk
Wysłany: Pon 17:39, 01 Lut 2010
Temat postu:
Według mnie to troszeczkę za daleko
miloszp7
Wysłany: Pon 4:26, 01 Lut 2010
Temat postu:
vanyel napisał:
Proszę o poprawę: zlot jest w Tomaszowie koło Żagania w województwie lubuskim a nie w Tomaszowie Mazowieckim!
Poprawione- przepraszam za pomyłkę. Dziękuje Vanowi za czujność.
Yeahlon
Wysłany: Sob 12:18, 30 Sty 2010
Temat postu:
Dajcie znać co wymyślicie na spotkaniu. Termin jest strasznie odległy i to jest dla mnie problem, ciężko mi sie zadeklarować.
Co do fotki u góry, to te plecaki snajperski które większość z nas będzie miała, wyglądają bardzo podobnie
miloszp7
Wysłany: Sob 3:41, 30 Sty 2010
Temat postu:
Panowie,
Proszę o reakcję w tej sprawie. Miejscówki szybko się rozchodzą.
Proszę zdecydujcie co i jak- wiem, że termin odległy ale warto o tym już teraz pomyśleć.
kamilkmk
Wysłany: Sob 13:11, 23 Sty 2010
Temat postu:
Zapowiada się naprawdę ciekawa impreza jeden z największych zlotów w Polsce, cena jak za kilkudniowy zlot jest całkiem ok. Myślę że to dobry temat do obgadania na najbliższym spotkaniu integracyjnym.
miloszp7
Wysłany: Sob 1:43, 23 Sty 2010
Temat postu: Organizacyjne
Niestety z uwagi na spore zainteresowanie tym wydarzeniem istnieje potrzeba szybkiej reakcji. Miejsca rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Piszcie więc w tej sprawie, ja będę trzymał rękę na pulsie z orgami.
P.S. Kolesie na zdjęciu powyżej wyglądają niemalże jak Piraci na obozie OSZEA- nieprawdaż? Może Mike chciałby wykorzystać tą fotkę do swych prac?
miloszp7
Wysłany: Sob 1:07, 23 Sty 2010
Temat postu: * 28-30/05/10 Operacja "VI Zlot ASG Tomaszowo 2010"
28-30/05/10 Operacja "VI Zlot ASG Tomaszowo 2010"
Alternatywa dla "Combat Alert 2010"
BRAK UDZIAŁU !!!
VI OGÓLNOPOLSKI ZLOT ASG TOMASZOWO 2010
TERMIN: 28-30.05.2010
MIEJSCE: Tomaszowo (woj. lubuskie)
"Agresja Orillii na Andurię trwa. Padają kolejne rubieże obrony.
Czy Anduria powstrzyma niszczycielski pochód Orillian? O tym przekonamy się w maju...
Niestety obydwa państwa bardzo dbają o to, by liczba dziennikarzy była zerowa, a informacje o konflikcie nie przeciekały do zagranicznej prasy i telewizji.
Na szczęście niezależnym organizacjom udało umieścić się kilku obserwatorów w rejonie działań. Szczegóły z frontu wkrótce..."
LOKALIZACJA
Teren opuszczonego porosyjskiego lotniska w Tomaszowie k. Żagania (woj. Lubuskie)
ORGANIZATOR
„Team Delta” Sekcja Sportow Ekstremalnych przy AK Lubuskim
przy wsparciu członków Jagdkommando 13
http://www.teamdelta.pl/
WPISOWE:
Wpisowe wynosi 50 zł / osoba, które należy wpłacić do dnia 30.4.2010 na podane konto. Decyduje data wpływu przelewu na konto organizatora.
Załoga WMASG, osoby towarzyszące, fotografowie i inne, nieuczestniczące w rozgrywce ASG, płacą 50% wpisowego.
Wpisowe zawiera koszty kolacji w sobotę tzn. wynajęcia kuchni polowej wraz z obsługą, zaplecze socjalne tj.: woda do mycia i toalety przenośne, wynajęcie i oznakowanie terenu, rekwizyty, namioty, agregaty itp. oraz zawiera wszystkie inne koszty przeprowadzenia planowanego scenariusza i pamiątkowego upominku dla każdego uczestnika zlotu.
Nr rachunku: 18114018500000581618001001
Nr rachunku w formacie IBAN: PL18114018500000581618001001
Kod SWIFT: BREXPLPWZIE
BRE Bank Zielona Góra
Automobilklub Lubuski
ul. Wiejska 10
65-609 Zielona Góra
dopisek:
Sekcja Sportów Ekstremalnych Zlot Tomaszowo 2010
imię + nazwisko oraz nick ze zgłoszenia;
(Przy zgłoszeniach grupowych prosimy o podanie nazwy ekipy oraz ilości osób.)
WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE:
1. W Zlocie Airsoft "Tomaszowo VI", zwanym dalej „zlotem”, uczestniczą wyłącznie osoby o pełnej zdolności do czynności prawnych tzn. pełnoletnie, które otrzymały od organizatora, lub osoby przez niego upoważnienej ważne zaproszenie oraz wpłaciły w wymaganym terminie wpisowe.
OSOBY, KTÓRE OTRZYMAŁY ZAPROSZENIE, REJESTRUJĄ SIĘ NA
http://WWW.TEAMDELTA.PL
2. Niedokonanie wpłaty jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w zlocie.
3. Wpisowe nie podlega zwrotowi.
4. Limit miejsc: 450.
5. Ewentualne spóźnienia, kłopoty z dojazdem ipt. należy zgłaszać Organizatorowi telefonicznie.
6. Każdy z uczestników zlotu ma obowiązek zapoznać się z regulaminem, oraz innymi dokumentami regulującymi zasady i przebieg zlotu.
Nieznajomość w/w dokumentów nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania.
Rażąca nieznajomość powyższych dokumentów może być przyczyną wykluczenia uczestnika ze zlotu.
7. Przyjęcie zaproszenia i podpisanie dokumentu podczas rejestracji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
8. Organizator zastrzega sobie możliwość wycofania zaproszenia bez podania przyczyn, w dowolnym czasie przed rozpoczęciem zlotu, nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem zlotu, za zwrotem wpisowego, bez pokrycia jakichkolwiek innych nakładów bądź wyrównania szkód powstałych z tego powodu.
9. Uczestnik zlotu oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.: Dz. U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późniejszymi zmianami).
10.Uczestnicy zlotu wyrażają zgodę na publikacje ich fotografii oraz materiału filmowego w celach dokumentalnych i reklamowych, łącznie z lokalną prasą, telewizją i internetem na czas nieokreślony.
HARMONOGRAM ZLOTU:
27 maja(czwartek)
16:00 - 22:00 - rejestracja uczestników zlotu.
22:00 - impreza integracyjna, OPEN END.
UWAGA:
Przybycie w czwartek nie jest obowiązkowe, ale mile widziane. Oficjalne rozpoczęcie zlotu w piątek.
28 maja (piątek)
08:00 -20:00- rejestracja uczestników zlotu,zapoznanie się z terenem rozgrywki, rozbudowa inżynieryjna przydzielonych pozycji oraz inne atrakcje;
19:00 - odprawa oraz oficjalne otwarcie zlotu;
20:00 - 22:30 – zajęcia w podgrupach w Hangar-Barze;
21:00 - konkursy i zabawy;
23:00 - 07:00 CISZA NOCNA
29 maja (sobota)
08:00 - apel poranny;
09:00 - 19:00 - manewry w terenie;
19:00 - zakończenie manewrów, grochówka w obozie;
21:00 - ognisko i impreza dla uczestników;
30 maja (niedziela)
09:00 - apel poranny oraz oficjalne zakończenie zlotu;
10:00 – grupowa sesja zdjęciowa.
DODATKOWE INFORMACJE:
Zlot odbędzie się w warunkach polowych. Uczestnicy we własnym zakresie przygotowują się do imprezy (woda pitna, sprzęt biwakowy, namioty itd.).
Dojazd na teren zlotu we własnym zakresie.
Obszar zlotu zostanie wydzielony przez Organizatora. Na oznaczonym terenie zostaną wydzielone:
• strefa manewrów,
• strefa bezpieczeństwa (pole namiotowe);
• strzelnica polowa;
• strefa parkowania.
Baza będzie posiadać podstawową infrastrukturę sanitarną.
Uczestnicy muszą zadbać o miejsce do noclegu we własnym zakresie – Organizator udostępnia jedynie pole namiotowe.
Osoby chcące nocować poza terenem zlotu, zobowiązane są jednak poinformować o tym Organizatora i stawić się punktualnie w określonym wg terminarza wyznaczonym przez Organizatora miejscu.
-Palenie ogniska na terenie zlotu TYLKO w wyznaczonym miejscu!!!
-Przez cały czas trwania zlotu będzie czynny Hangar-Bar, zapewniając jedzenie i napoje dla uczestników zlotu.
Uwaga:
W czasie trwania ciszy nocnej oraz właściwego sceniariusza nie będą sprzedawane napoje alkoholowe.
- W trakcie trwania apelu porannego, poprzedzającego rozpoczęcie scenariusza, będzie przeprowadzona losowo próba trzeźwości uczestników, oraz pomiar prędkości wylotowej kulek. Osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka, posiadające repliki niezgodne z regulaminem lub odmawiające poddania się badaniu, uznaje się wykluczone z uczestnictwa, jednocześnie rezygnują z uczestnictwa manewrach. Organizator zastrzega sobie prawa do użycia dowolnego urządzenia typu Alkomat i Chronograf.
REGULAMIN:
I. ZASADY WALKI. BEZPIECZEŃSTWO.
1. Strefa walki to wyznaczony i zabezpieczony przez Organizatora obszar.
2. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik ASG, max 500 fps. (z wyłączeniem replik snajperskich).
Odstępstwa od tej zasady SA dopuszczalne i wymagają osobistej zgody organizatora.
3. Jedyna dopuszczalna amunicja ASG 6 lub 8 mm BB. (zabrania się używania BB- max Bioval).
4. Obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik poza wyznaczonym obszarem manewrów oraz po ich zakończeniu z wyłączeniem terenu strzelnicy polowej.
5. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG lub PB.
6. W żadnym przypadku uczestnik zlotu nie ma prawa przebywać bez ochrony oczu na terenie wyznaczonym do manewrów i strzelnicy podczas gry.
7. Osoby nieposiadające odpowiedniej ochrony oczu mają całkowity zakaz wstępu na teren wyznaczonego przez Organizatora obszaru.
8. Uczestników obowiązuje kategoryczny zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, świetlnych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów. Organizator we własnym zakresie przygotował środki pozoracji pola walki, zapewniając większy realizm założonego scenariusza.
9. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC przy kategorycznym zakazie celowania w głowę.
10. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy oporządzenia jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Zasady postępowania osób trafionych zostaną podane szczegółowo w osobnym rozkazie. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana. Dozwolone jest dalsze używanie replik osób trafionych, po uzyskaniu wyraźnej zgody właściciela danej repliki.
11. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek jak trafienie przez przeciwnika.
12. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce aż do wejścia w strefę RS.
13. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.
14. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.
15. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. osób postronnych jak i do fotografów, innych osób niebiorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.
16.Każdy z uczestników zobowiązany jest do posiadania kawałka materiału koloru czerwonego oraz umieszczania go w widoczny sposób w przypadku trafienia.
17. Osoba trafiona kładzie się na ziemi, ręce skrzyżowane na piersi, trzyma w widoczny sposób kawałek czerwonego materiału. Pozostaje w tej pozycji aż do zakończenia danej akcji, następnie wg ogólnych zasad udaje się do RS.
II. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE
1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.
2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona kamizelką odblaskową.
3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.
4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji, w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu.
III. REGULAMIN PORZĄDKOWY
1. Z uwagi na założenia fabularne oraz sprawny przebieg zlotu Organizator, motywowany wyłącznie pragnieniem zapewnienia uczestnikom jak najlepszej zabawy, wymaga bezwzględnego (tu: w rozumieniu wojskowego drylu) podporządkowania się jego rozkazom.
2. Każdy uczestnik porusza się po terenie zlotu na własne ryzyko.
3. Rozgrywka może zostać przerwana (Force Major) przez Organizatora w każdym jej momencie.
4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość radiowa Organizatora.
5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki podczas trwania zlotu.
7. Na obszarze wyznaczonej przez Organizatora strefy bezpieczeństwa oraz strefy parkowania obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik ASG.
8. Osoby obecne na zlocie zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych, a w szczególności przestrzegać postanowień regulaminu.
9. Organizator ma prawo usunąć uczestnika z imprezy bez podania przyczyn oraz bez zwrotu wpisowego czy jakichkolwiek innych nakładów lub szkód poniesionych z tego tytułu przez uczestnika.
10. Na terenie zlotu należy zachować czystość i porządek.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za mienie prywatne uczestników, zgubione, zniszczone lub uszkodzone w czasie trwania zlotu.
12. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych lub akcji promocyjnych.
13. Zabrania się uczestniczenia w rozgrywkach pod wpływem alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych. Dotyczy to także spożywania w/w substancji w przerwie między rozgrywkami.
14. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.
15. Jedyną konsekwencją niestosowania się do regulaminu będzie usunięcie danego uczestnika z terenu zlotu.
16. Uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego wykonywania poleceń wydawanych przez organizatora oraz osoby przez niego upoważnione.
17. Na terenie obozu uczestnicy poruszają się z rozładowanymi replikami tzn. bez podpiętego magazynka.
18. Uczestnicy przez cały czas trwania zlotu zobowiązani są nosić w widocznym miejscu, otrzymany od Organizatora, identyfikator.
19. Organizator nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na terenie zlotu, oraz za rzeczy pozostawione w namiotach.
Adres mailowy:
tomaszowo2010@teamdelta.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin