DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna
->
MANEWRY
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
O NAS / RAPORTY
REKRUTACJA / REGULAMIN DS PIRACI
MANEWRY
CENTRUM DOWODZENIA
MANEWRY / POKAZY / OBOZY / MILSIMY
OGÓLNE / INFORMACJE / OGŁOSZENIA
OGÓLNE
STRONA / FACEBOOK / BAZA DANYCH / MAPY / LINKI
PLANY
TAKTYKA / SURVIVAL
SPRZĘT
DS PIRACI SQUAD
WYPOSAŻENIE DS PIRACI
KONTAKT
SPRZĘT / PORADY
PRZYWITAJ SIĘ
GIEŁDA
REKRUT / GŁOSOWANIE
INNE
ZIELONA TAKTYKA
CZERWONA TAKTYKA
SURVIVAL
ARMA 3 DSP
KALENDARIUM / PROPOZYCJE
O NAS
RAPORT
REGULAMIN DS PIRACI / WYPOSAŻENIE DS PIRACI
PROCEDURA REKRUTACYJNA
ZASADY AIRSOFTOWE - PRAWO ASG
LISTA OBECNOŚCI
DSP W ARMA 3
SERWER / ADDONY / TEAM SPEAK
TAKTYKA DSP / WSPARCIE TECHNICZNE
MISJE ARMA 3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
miloszp7
Wysłany: Pon 8:55, 20 Sie 2012
Temat postu: Baretka
Baretki za udział w Manewrach sztabowych otrzymują:
poni
milo
tom
pawlack
poni
Wysłany: Śro 18:13, 15 Sie 2012
Temat postu:
foty na naszej stronie (www.dspiraci.blogspot.com) w zakładce GALERIA
pawlack
Wysłany: Pon 10:04, 13 Sie 2012
Temat postu:
Tak! Dzięki bardzo
poni
Wysłany: Pon 8:53, 13 Sie 2012
Temat postu:
heja
dzięki panowie na wspólną zabawę!
podsumowanie w C.D.
Tomek
Wysłany: Pią 21:36, 10 Sie 2012
Temat postu:
poni - za midy podziekował
palatki jednak nie bierz załatwiłem sobie folie malarską powinno dać radę a pałatka ciężka
poni
Wysłany: Pią 19:18, 10 Sie 2012
Temat postu:
wezme Ci 2midy do PMa (ale jak bede potrzebowal, to mi oddasz)
palatke zabiore
Tomek
Wysłany: Pią 18:08, 10 Sie 2012
Temat postu:
Poni - chętny na radyjko, przy okazji - nie masz może jakichś mid/low capów do mp5? Mam 4 tylko przydałoby się więcej.
Ah i pałatkę może masz też?
poni
Wysłany: Pią 11:23, 10 Sie 2012
Temat postu:
zabieram i polecam zabrać pozostałym
(pamiętajcie, że będziecie nosić ze sobą szpej; więc nie zabierajcie niczego, co zbędne!)
- Sprawna replika
- Dodatkowa bateria
- Kulki
- Ochrona oczu
- Mundur/kamuflaż
- Czerwona szmata (minimum 30cmx30cm)
- Lightstick – czerwony (1szt.) (od biedy można zrobić filtr -> latarka + szmata czerwona, ale lepiej lightstick!)
- PMR/GMRS (jedną extra pmr mam , GMRS x1 mogę pożyczyć, ale
pożyczający powinien wyposażyć się w dodatkowe baterie 4xAAA)
- Mapa terenu - każdy dostanie ode mnie
oraz:
+kapelusz
+kamizelka taktyczna
+taktyczne buty z workami (na wszelki)
+magazynki midcap
+plecak mały
+maska na twarz
+pistolet
+zegazek
+busola!
+puszka surwiwalowa (z nozem, ołówkiem/notatnikiem)
+mapa całości w dużej skali
+telefon komórkowy z naładowaną baterią!
+latarka czołowa
+latarka na karabin
+zapasowe baterie do latarki
+preparat anty-komary/kleszcze
+kamelbak z 2,5l wody
+lekkie puszki pasztetem
+batony wysokoenergetyczne
+'II danie' z lidla :)
+banan:)
-
nie zabieram
karimaty!
-
nie zabieram
śpiwora!
+zabieram: pałatka (przeciw deszczówce/do przykrycia się w nocy)
+zabieram: dodatkowe skarpety, getry, polar, folię czarną 4x2m + sznurek (to spokojnie mi wystarczy do przetrwania nocy!)
poni
Wysłany: Pią 10:56, 10 Sie 2012
Temat postu:
w skrócie od orga (resztę macie na wirtualnym hdd!)
CZAS MANEWRÓW
- Parkujecie auta na parkingu, zabieracie cały sprzęt na 24h, zabierają Was auta na teren imprezy (baza). Powrót do samochodu w trakcie imprezy może być niemożliwy !!!
- Odprawa dla OBRONY na terenie obiektu odbędzie sie o godzinie 08:45, a więc z PARKINGU nasze samochody zabierają Was o godz. 8:30. Prosimy o punktualność.
- dlatego na miejscu będziemy o 0730 – 0800!
- Na sam koniec zostaniecie odwiezieni na parking.
SYSTEM TRAFIEŃ
- Medycy - 2 osoby na pluton - zostają wybrani przez dowódców plutonów na odprawie
* bandaże dostają na odprawie
* oznaczeni są taśmami
* medyk podlega takiemu samemu systemowi trafień jak reszta uczestników (czyt. medyk leczy medyka)
* medycy z innych plutonów mogą leczyć uczestników Waszego plutonu
- Pierwsze trafienie
* ranny
* leżenie w bezruchu z wyciągniętą czerwoną szmata/ czerwonym lightstickiem (noc)
* wołanie medyka
* medyk zakłada opatrunek rannemu
* aby ranny został uleczony musi odczekać 5MINUT w bezruchu, następnie zdejmuje szmate i wraca do gry (opatrunku NIE zdejmuje)
- Drugie trafienie
* trup
* leżenie w bezruchu z wyciągniętą czerwoną szmatą/ czerwonym lightstickiem (noc)
* oczekuje na transport
* transport może wezwać tylko żywy dowódca plutonu lub żywa osoba z radiem navcomm (czyli aby ewakuacja doszła do skutku musi być minimum jedna żywa osoba z plutonu posiadająca radio navcomm). Jeżeli zostaje wybity cały pluton, a sztab nie otrzymuje wiadomości dotyczącej ewakuacji to manewry dla takiego plutonu kończą się.
* po przybyciu trupów do szpitala respią sie 2 godziny, po tym czasie dołączają do swojego plutonu.
* jeżeli zostaje wybite powyżej 50% plutonu to osoby żywe również udają sie do szpitala i tam odbędzie sie przegrupowanie tymczasowe.
UWAGA ! -> Aby TRUP został zapakowany do samochodu/quada to osoba żywa musi go NIEŚĆ (!), można używać również noszy.
REPLIKI:
- Uczestnicy, którzy mają zamiar używać replik typu RAM (lub o podobnej konstrukcji) gdzie napędem jest Co2/HPA proszone są zgłoszenie tego faktu dowódcy plutonu.
- Limit fps – brak
*500+ fps TYLKO Semi
*Prosimy o rozwagę, głównie podczas działań nocnych
MAGAZYNKI:
- Zakaz używania magazynków typu Hi-cap (wyjątkiem są magazynki do broni wsparcia)
- Dopuszczalne są tylko i wyłącznie magazynki Mid/Low/Real -cap - (ilość magazynków nieograniczona)
- Magazynkami można wymieniać się z innymi uczestnikami
- Broń wsparcia ładuje pełen box/hicap.
* Broń wsparcia nie może mieć dodatkowych magazynków.
*Bronią wsparcia mogą być tylko i wyłącznie ostre odpowiedniki (M249, M60 etc.)
AMUNICJA/ ŁADOWANIE
- Zabieracie ze sobą normalną ilość kulek (trudno określić ile, lepiej mieć wiecej niż potem narzekać, że brakło)
- Ładujecie sie do pełna na początku imprezy (na parkingu), resztę kulek nosicie PRZY SOBIE !
- Możecie korzystać TYLKO z załadowanych magazynków, NIE MOŻNA ładować sie bez zezwolenia Dowódcy Plutonu.
- Doładowanie musi odbywać sie na terenie SKŁADZIE AMUNICJI ! (oraz za zgoda dowódcy plutonu)
KOMUNIKACJA/ NAWIGACJA:
PMR obowiązkowe - każdy uczestnik musi posiadać krótkofalowke (446MHz) !!!!
Jeżeli posiadacie radyjka typu Navcomm lub o podobnych parametrach to proszę dodatkowo zabrać, tak samo z GPS. Będziecie mieli łatwiejszy kontakt oraz nawigację podczas patroli i wykonywania zadań. Ogółem im więcej "navcommów" i GPS tym lepiej.
Pisząc radia typu navcomm chodzi nam głownie o pasmo 70cm czyli 400mhz-470mhz, dlatego też mogą być radia innych firm, ale nadające na paśmie 70cm.
*Każdy pluton ma własny wewnętrzny kanał PMR.
* Pasmo PMR przydzielone zostaje każdemu plutonowi na odprawie
* Dowódcy Plutonów posiadają radia Navcomm (kontakt z głównym dowodzeniem oraz z innymi plutonami)
* Proponujemy, aby każdy dowódca z teamu posiadał kompas (chyba, że będzie w posiadaniu GPS).
* Zabierzcie na wszelki wypadek telefony GSM (kontakt w razie "W")
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
- Sprawna replika
- Dodatkowa bateria (jeżeli jest taka potrzeba)
- Kulki
- Ochrona oczu
- Mundur/kamuflaż
- Czerwona szmata (minimum 30cmx30cm)
- Lightstick – czerwony (1szt.)
- PMR/Radiotelefon (czyt. pasmo 446mhz)
- Mapa terenu (1szt.)
+ wyposażenie oraz prowiant na 24h wg potrzeb. Pamiętajcie, impreza trwa 24h, proszę sie przygotować pod każdym względem.
Na patrolach i wykonywaniu zadań cały ekwipunek macie na sobie. W bazie dowódcy plutonów wyznaczą Wam miejsca zrzucenia plecaków.
POJAZDY:
- wszystkie pojazdy uczestniczące w manewrach (czyt. quady i jeepy) mają przypisane konkretne funkcje (transport rannych, konwoje etc.).
BEZPIECZEŃSTWO:
Na terenie obiektu oraz w samochodach/quadach będą apteczki oraz gaśnice.
ZASADY PANUJĄCE PODCZAS MANEWRÓW:
- każdy uczestnik wykonuje rozkazy przełożonych
- kazdy uczestnik podpisuje zgode dotyczącą manewrów (wiek 16-18 podpisuje dwie, jedna dotycząca manewrów a druga od rodziców), zgody zostaną zamieszczone na forum
- na quadach mogą jeździć tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie, które podpisały zgodę (dotyczącą jazdy na quadach) i maja doświadczenie w prowadzeniu tych pojazdów (zgody na miejscu).
- uczestnik może jeździć quadem tylko i wyłącznie, kiedy dostanie zgodę od dowódcy kompani/plutonu lub zostanie o to poproszony.
- jeepami jeżdżą tylko orgowie (Bw/Gnp)
- zakaz spożywania alkoholu w trakcie imprezy (!!!)
poni
Wysłany: Pią 10:05, 10 Sie 2012
Temat postu:
OK
czeladz 0600
myjnia sosnowiec 0610
pawlack
Wysłany: Pią 10:04, 10 Sie 2012
Temat postu:
to proponuję 0600 u Ciebie
poni
Wysłany: Pią 10:01, 10 Sie 2012
Temat postu:
sosnowiec-olsztyn 1h (~60km)
proponuje 0615 u poniego, 0625 po toma, 0730 na miejscu (w zapasie 30min)
pawlack
Wysłany: Pią 9:47, 10 Sie 2012
Temat postu:
Proponuję taki czas 5:30 zajeżdżam po Poniego, zgarniamy Toma i jedziemy. Taje nam to około 2 godzin na dojazd (minus czas dojazdu po Tomka) myślę, że to wystarczające zabezpieczenie na wypadek jakbyśmy mieli pobłądzić
poni
Wysłany: Pią 9:17, 10 Sie 2012
Temat postu:
UWAGA:
1. Ubezpieczenie
- uczestnicy objęci są ubezpieczeniem; trzeba dziś do 14:00 podać orgowi imię, nazwisko, PESEL!!!
prześlijcie mi na PW - przekażę dalej, jeśli jesteście tym zainteresowani (ubezp. w cenie!)
Trochę późno to podali...
UWAGAAAA !!!!!
BARDZO WAŻNE !!! PROSZĘ TEGO NIE LEKCEWAŻYĆ !!!!
JEŻELI ZBIERZEMY OD WSZYSTKICH IMIĘ, NAZWISKO I PESEL KAŻDY BĘDZIE MIAŁ UBEZPIECZENIE NA CZAS IMPREZY !!!
A WIEC POTRZEBUJE:
- IMIĘ
- NAZWISKO
- PESEL
KAŻDEGO UCZESTNIKA !!!! PILNE!!! MOŻNA POWIEDZIEĆ, ŻE POTRZEBNE TO JEST NA WCZORAJ ! JAK NAJSZYBCIEJ !
2. Mechanika gry, zasady, mapy
- znajdziecie na dysku wirtualnym:
https://drive.google.com/start
zakładka: MANEWRY / Niedźwiedzia łapa
login i hasło dostaliście na PW!
Znajomość obowiązkowa!!!
3.Mapy
- druknę
4.Zbiórka:
ADRES PARKINGU
Ul. Zachodnia 1A
OLSZTYN, 42-226
LINK:
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,19.2525100,50.7604800?l=645d5cfb93e96ef1
PUNKT A (zjazd z trasy E75)
PUNK B (PARKING)
o 7:30 (max. godz. 08:00)
pawlak - dostosuj do tego godziny, o których będziesz nas zgarniał!
pawlack
Wysłany: Czw 19:19, 09 Sie 2012
Temat postu:
wyszło mi, że w jedną stronę będzie koło 87 km, 174 w obie więc przy spalaniu rzędu 7l/100 wychodzi mi koło 20 zł od łeba
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin