DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna
->
MANEWRY
Zmień post
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
[size=18]"Green Leader"[/size] [img]http://thundercorps.blink.pl/inne/czarkow_green_leader/menmen.jpg[/img] [b][i]FRAGMENT ROZKAZU BOJOWEGO DLA 1 KOMPANII PIECHOTY (NIEBIESCY):[/i][/b] [b][i]Sytuacja:[/i][/b] [i]Siły przeciwnika – batalion zmechanizowany wzmocniony kompanią czołgów i wspierany przez śmigłowce bojowe, naciera z rejonu miejscowości Kobiór wzdłuż drogi 226 Tychy-Pszczyna, w kierunku Pszczyny. Główny wysiłek natarcia npla na kierunku Piasek - Pszczyna, po osi tej drogi. Przewiduje się pomocnicze natarcie npla, siłami wzmocnionej kompanii, z Kobióru przez Lasy Kobiórskie na Radostowice i Czarków, prowadzone wzdłuż osi dróg leśnych i linii kolejowej . Możliwe przenikanie grup rozpoznawczych npla przez kompleks lasów Kobiórskich, na południe. Stany osobowe przeciwnika ukompletowane są w 90%, a jego morale jest wysokie. Siły własne – 2 kompania wzmocniona 3 plt. 3 kompanii i plt. moździerzy broni Pszczyny, 3 kompania bez 3 plt. broni miejscowości Piasek. Nasza kompania prowadzi działania opóźniające w Lasach Kobiórskich, a następnie broni się w rej. Czarkowa. Nasz batalion będzie wspierał ogniem das (155mm). Główny wysiłek wsparcia ogniowego na korzyść 2 kompanii.[/i] [b][i]Zadanie:[/i][/b] [i]1 kompania o godzinie 0900 8 października zajmie rubież opóźniania przebiegającą od mostu na Korzeńcu na zachodzie, przez pkty 256,00 i 255,60 do grobli po wschodniej stronie torów kolejowych Kobiór - Pszczyna w rej. Kajzerowca, opóźniając posuwanie się przeciwnika w kierunku Radostowic i Czarkowa. Po wyczerpaniu możliwości opóźniania natarcia npla, kompania przejdzie do obrony w rej. na płn. zach. od Czarkowa.[/i] [b][i]Realizacja:[/i][/b] [i]Zamiar działania - w pierwszym rzucie kompanii pkt. 1 i 3. Plt. 2 w odwodzie. Główny wysiłek obrony w rejonie drogi Kobiór - Radostowice. 1 plt. rozbudowuje pkt oporu i opóźnia npla na tej drodze, w miejscu mostu na strumieniu Korzeniec oraz przygotowuje most do zniszczenia. Obronę prowadzi do wyczerpania możliwości walki, następnie po wysadzeniu mostu cofa się na kolejną wyznaczoną pozycję. 3 plt. rygluje tory kolejowe ogniem broni maszynowej i granatników ppanc. z grobli, oraz minuje nasyp kolejowy minami TM-62M. Obronę prowadzi nie krócej niż do godziny 1030, cofa się na kolejną wyznaczoną pozycję. 2 plt. przemieszcza się do rej. pktu 256,00 wysuwając 1 dr. na płn. na wysokość potoku Korzeniec celem ubezpieczenia i pozostaje w gotowości do wsparcia 1 plt. w rej. drogi Kobiór-Radostowice. W razie przekroczenia przez npla linii pkt 264,50 - pkt. 254,20, kompania wycofa się do rejonu starego stanowiska obrony plot. na płn. zach. od Czarkowa, gdzie przejdzie do obrony okrężnej. (…)[/i] --- [b]INFORMACJE ORGANIZACYJNE[/b] [b]TERMIN:[/b] 8 i 9 października 2011 r. (sobota i niedziela); [b]MIEJSCE:[/b] Lasy Kobiórskie między Kobiórem a Czarkowem ([url="http://thundercorps.blink.pl/inne/czarkow_green_leader/mapa_pogl_sztab_cz.jpg"]LINK[/url]); [b]ORGANIZATOR[/b]: Thunder Corps i Stowarzyszenie Alte Kameraden; [b]FORMA:[/b] manewry sztabowe, za zgodą nadleśnictwa i z powiadomieniem służb; [b]CZAS TRWANIA:[/b] 24h, bez przerw, zakończenie o godzinie 0800, 9 października (niedziela); [b]CZAS ZBIÓRKI:[/b] niebiescy 0800, czerwoni 0845 (8 października); [b]MIEJSCE ZBIÓRKI:[/b] niebiescy parking od str. Czarkowa ([url="http://thundercorps.blink.pl/inne/czarkow_green_leader/mapa_pogl_parking.jpg"]LINK[/url]), czerwoni w rej. m. Kobiór (szczeg. później); [b]ODPŁATNOŚĆ:[/b] 12 zł od osoby, w zakresie pokrycia kosztów (jeśli coś zostanie, przepijemy); [b]NIEPEŁNOLETNI:[/b] nie; [b]PIROTECHNIKA:[/b] nie; [b]LIMITY FPS:[/b] nie; [b]LIMITY AMUNICJI:[/b] nie; [b]ILOŚĆ MIEJSC:[/b] 90 (min.) - 180 (max.); [b]REGULAMIN:[/b] [url]http://thundercorps.blink.pl/inne/czarkow_green_leader/REGULAMIN_czarkow_2011.pdf[/url]; [b]TERMIN ZGŁOSZEŃ:[/b] do godziny 2359 3 października 2011 r.; [b]FORMA ZGŁOSZEŃ:[/b] w wątku (tylko zgłoszenia pewne), preferowane zgłoszenia grupowe. [b]DANE DO ZGŁOSZENIA:[/b] Nick lub Nicki, d-cę (dot. grup 6+ os.), preferowaną formę gry*: więcej strzelania/większa ilość zadań bez kontaktu/obojętne; [b]TERMIN WPŁAT:[/b] do godziny 2359 4 października 2011 r. (decyduje data wpływu); [b]FORMA WPŁAT:[/b] przelewem na rachunek bankowy: 68 1140 2004 0000 3002 5285 9030 Maciej Jureczko (w razie konieczności podania danych adresowych proszę o kontakt na priv.) [b]WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE:[/b] ochrona wzroku, dowód osobisty, Identyfikator Medyczny, czerwona szmata, źródło czerwonego światła, opatrunek indywidualny lub apteczka zespołowa); [b]UWAGI:[/b] - organizator zastrzega możliwość odrzucenia zgłoszenia bez podania przyczyn oraz prawo do odwołania gry w wypadku braku wymaganej liczby zgłoszonych lub zaistnienia siły wyższej - w wypadku osiągnięcia maksymalnej liczby uczestników decyduje kolejność zgłoszeń - przed przystąpieniem do gry uczestnik oświadczy na piśmie świadomość podejmowanego ryzyka - obowiązują przepisy dot. zachowania w lesie, szczegółowe zasady gry precyzuje regulamin - organizator dopuszcza możliwość uczestnictwa fotografów bez opłacania przez nich wpisowego; w takim wypadku prosimy o osobisty kontakt z organizatorem * scenariusz wydarzeń zostanie dopasowany [u]w miarę możliwości oraz okoliczności[/u] [b]MECHANIKA GRY (wypis)[/b] - Gra rozpoczyna się 8 października 2011 r. o godzinie 0800 i trwa nieprzerwanie do godziny 0800 9 października 2011 r. - Kierowanie grą przez organizatora odbywa się poprzez wydawanie rozkazów stronom, na szczeblu plt. a wyjątkowo także dr. Dopuszcza się uczestnictwo samodzielnych par snajperskich. D-ców plt. i dr. oraz składy pododdziałów wyznacza organizator. - Łączność organizacyjna utrzymywana jest za pomocą telefonów komórkowych w sieci T-mobile. D-cy plt. zobowiązani są dysponować przez cały czas gry dwoma działającym telefonami komórkowym, o wystarczającej pojemności baterii, bez blokady SIM. Karty SIM wyda organizator. - Łączność ze sztabem nawiązuje się w ten sposób, że dzwoni się odczekując jeden sygnał i czeka na telefon zwrotny. Oczekiwanie na dłuższe, niż jeden sygnał traktowane będzie jako sprawa pilna i spowoduje odebranie połączenia. - D-cy plt. oraz działających samodzielnie dr. meldują sztabowi o: wykonaniu lub niewykonaniu zadania, nawiązaniu kontaktu bojowego z nplem, stratach, zmianie zdolności bojowej drużyny – w szczególności o zmianie stanu osobowego oraz o innych wskazanych w regulaminie okolicznościach. - Uczestnicy wykonują polecenia d-ców pododdziałów w zakresie wszelkich spraw dotyczących gry, choćby przed jej rozpoczęciem (zarządzenia przygotowawcze). - Trafionym jest: a) osoba trafiona jedną lub więcej kulek, bezpośrednio lub przez niewystarczającą osłonę, (rykoszety nie są uznawane za trafienie).; b) Osoba trafiona kulką lub elementem ją zastępującym, wystrzeloną z granatnika, granatu gazowego miny gazowej lub sprężynowej, choćby trafienie nie było bezpośrednie (rykoszety uznaje się za trafienie); c) Osoba dotknięta gumowymi: nożem, bagnetem lub saperką. W razie zaistnienia niedających się usunąć wątpliwości co do okoliczności opisanych wyżej, należy uznać się za trafionego. - Trafiony oznacza się czerwonym materiałem lub nakryciem głowy a w nocy światłem chemicznym, sygnalizuje otrzymanie trafienia okrzykiem: DOSTAŁEM, a następnie siada lub kładzie się na ziemi w miejscu trafienia. - Trafiony nie bierze udziału w grze i nie przekazuje innym uczestnikom żadnych informacji. D-cy dr. i plt. pomimo trafienia, mogą podejmować działania mające na celu uniknięcie rozproszenia ich pododdz. w terenie (zachowawcze). - Trafiony utrzymuje kontakt wzrokowy ze swoją drużyną. W czasie marszu podąża w środku szyku z bronią „przez plecy”, bez oznaczenia kolorem czerwonym. - W wypadku kontaktu z przeciwnikiem, trafiony niezwłocznie oznacza się ponownie, zachowując się tak by nie utrudniać walki. - O przywróceniu do udziału w grze wyeliminowanych decyduje organizator, określając miejsce i czas ich powrotu do gry. Respawn odbywa się całymi poddziałami - tj. plt. a wyjątkowo dr., gdy straty przekroczą 2/3 stanu albo zostaną wyeliminowani d-ca plt., jego z-ca i wszyscy d-cy drużyn albo w innych uzasadnionych wypadkach. Pełne zasady mechaniki stanowią załącznik do regulaminu, [u]proszę się z nimi zapoznać[/u]: [url]http://thundercorps.blink.pl/inne/czarkow_green_leader/REGULAMIN_czarkow_2011.pdf"][/url] [b]WYPOSAŻENIE WSKAZANE NA GRĘ[/b] Radio, kompas, notes i ołówek, odpowiednia ilość kulek, zapasowa bateria do karabinu i radia, latarka, repelent, min. 2 litry wody, lekki prowiant, ubranie odpowiednie do warunków pogodowych, wygodne buty (sugerujemy wziąć wszystko co wyda się Wam niezbędne, ale równocześnie się nie przeciążać). [b]KOMENTARZ[/b] Kilka słów czego można się spodziewać. Klimat sztabówki nie opiera się na rekwizytach czy fabule ale na tym, że działa się przez 24h non stop. Za dnia i w nocy - a wszystkie działania odbywają się na bojowo. Nigdy nie wiadomo czy np. rozkaz przemarszu ma na celu tylko zmianę dyslokacji - czy może po drodze czeka zasadzka. To zabawa w wojnę. Walczy się dużo i są respawny. Ale walka nie zajmuje całego czasu. Trzeba też maszerować, fortyfikować, rozpoznawać czy patrolować - strzelać do siebie 24h bez przerw, się nie da. To męczące, ale to także część klimatu sztabówki. Można bawić się i jednocześnie poczuć namiastkę tego, jak to jest "naprawdę"- jak to jest nacierać po całym dniu walki i marszu, w deszczu albo w upale - czego ciężko doświadczyć na niedzielnej postrzelance. Nikt nie narzuca sposobu działania - kto chce może rozpoznawać planować, kto woli inaczej, może pójść "na pałę ". To zależy tylko od d-ców pododdz. Obie strony kierowane są przez jeden sztab, dowodzący na poziomie dr. i plt. To pozwala maksymalnie skoordynować działania i wykorzystać możliwości terenu. Można grać na większej przestrzeni, wykorzystując wszystkie "miejscówki", bez obawy "przestrzelenia" przeciwnika. Wymaga to od uczestników pewnej dyscypliny. Sztabówka to mechanizm złożony z wielu kółek i nie ma w nim miejsca na pojedyncze śrubki wpadające do środka albo na materiał, który pęka za zmęczenia po 6 godzinach. Jeśli chce ktoś spróbować innej formy strzelania, niż "jebanki", to zapraszamy! W tytule transakcji proszę o zawarcie frazy "MANEWRY GREEN LEADER" oraz podanie nicków osób, za które uiszczona zostaje opłata a także pomocniczo kolejnego numeru (numerów) postu z wątku na wmasg, w którym zgłoszenie zostało dokonane. Pytania? W razie potrzeby[b] osobistej konsultacji[/b], proszę pisać maile na: [b]thundercorps [at] gmail.com[/b] z dopiskiem "green leader" w temacie.
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
O NAS / RAPORTY
REKRUTACJA / REGULAMIN DS PIRACI
MANEWRY
CENTRUM DOWODZENIA
MANEWRY / POKAZY / OBOZY / MILSIMY
OGÓLNE / INFORMACJE / OGŁOSZENIA
OGÓLNE
STRONA / FACEBOOK / BAZA DANYCH / MAPY / LINKI
PLANY
TAKTYKA / SURVIVAL
SPRZĘT
DS PIRACI SQUAD
WYPOSAŻENIE DS PIRACI
KONTAKT
SPRZĘT / PORADY
PRZYWITAJ SIĘ
GIEŁDA
REKRUT / GŁOSOWANIE
INNE
ZIELONA TAKTYKA
CZERWONA TAKTYKA
SURVIVAL
ARMA 3 DSP
KALENDARIUM / PROPOZYCJE
O NAS
RAPORT
REGULAMIN DS PIRACI / WYPOSAŻENIE DS PIRACI
PROCEDURA REKRUTACYJNA
ZASADY AIRSOFTOWE - PRAWO ASG
LISTA OBECNOŚCI
DSP W ARMA 3
SERWER / ADDONY / TEAM SPEAK
TAKTYKA DSP / WSPARCIE TECHNICZNE
MISJE ARMA 3
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin