|
DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Forum DS Piraci
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mike
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 13:07, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie miałem coś więcej na ten temat pisać.
Niedziel myślę że powinieneś dołączyć do COSA , zaraz wyjaśnię na czym to polega.
Jak nie wszyscy wiedzą system ARMA nie jest typową grą, jeśli ktoś zamierza kupić sobie i zagrywać się wieczorami w samotności to będzie rozczarowany, dlaczego ?.
Najlepiej ARME porównać z ASG, nie da się kupić sprzętu i się dobrze bawić - do tego potrzebne jest środowisko, zgrana ekipa itp. To samo można powiedzieć o symulacji ARMA.
Więc zacznijmy od początku:
Jakieś 2 miesiące temu dołączyliśmy z Milo do grupy o nazwie COSA, i w tym momencie poznałem smak ARMY . To co zaraz opiszę wyda się niektórym nieprawdopodobne, zabawne a niektórym fascynujące.
BYĆ REKRUTEM
Rozpoczynamy podaniem o możliwość rekrutacji które wypełniamy i wysyłamy do dowództwa. Po przyjęciu nas w formie rekrutów rozpoczynamy swoje żmudne 2 miesięczne szkolenie. Na pierwszy ogień idzie szkolenie podstawowe, uczymy się poruszania, trzymania klimatu, systemu dowodzenia i wszystkich procedur występujących w COSA.
Później przychodzą szkolenia Unitarne, indywidualne, szkolenia specjalizacji itp. Podczas 2 miesięcznego okresu uczymy się dokładnie tego czego uczą się żołnierze jednostek specjalnych. Działania MOUT, CQB taktyka zielona, nawigacja w terenie, praca w fireteamach, bounding overwatch, zasady ewakuacji, poruszania się w konwojach, krycie perymatrów i wiele wiele innych rzeczy których nie sposób wymienić. Co do samych szkoleń myślę że Milo przyznał by mi rację że mają ogromny wpływ na to co robimy w ASG i mocno podnosi nasz poziom ogólny z działań również w naszych Milsimach.
ALE PRZECIEŻ W GRZE TEGO NIE MA !
Ano właśnie, to co wspomniałem na początku ARMA jest tylko systemem, COSA rozbudowała go, zmodyfikowała i dostosowała do swoich warunków.
Wykłady - oczywiście w bazie jest sala wykładowa, instruktor przychodzi i przeprowadza zajęcia teoretyczne. No tak Baza. Jest to mała wysepka zaadoptowana do treningów jednostek specjalnych. Chłopaki zadbali o wszystko mamy koszary do spania, Sale wykładowe, parkingi, strzelnice do broni krótkiej, long range, strzelnice dynamiczne ( pamiętajcie tego nie ma w normalnej grze ) Mamy tu lotnisko, lądowiska dla śmigłowców, odrzutowców, miejsca do treningu CQB, MOUT. Modyfikacja samej bazy to tylko początek. Zmienione zostało dosłownie wszystko, dźwięki, balistyka, system medyczny, sprzęt wojskowo i jego możliwości.
ARMA to symulacja więc została doprowadzona do maksimum realizmu. Podstawowa gra zajmuje 35gb, teraz cała gra zajmuje ok 100gb, co może dać pojęcie o tym jak została rozbudowana. Wyobraźmy sobie radio, zwykłe radio którego używamy na naszych milsimach, jak ono powinno wyglądać w grze ? Dokładnie tak samo, ustawianie kanałów, częstotliwości, zabezpieczanie kanałów, obcinanie pasma, ustawianie mocy . Jest nawet możliwość przepięcia wtyczki i uzyskania systemu głośnomówiącego, stawiasz radio na ziemi i w odległości kilku metrów wszyscy je słyszą. Takich dodatkowych rzeczy jest bardzo dużo i trzeba czasu aby się z nimi zapoznać, natomiast większość z nas miała styczność z tym w świecie realnym więc pozostaje opanować klawisze procedury itp.
RUSZAMY NA MISJĘ.
Oczywiście nie samymi szkoleniami człowiek żyje. Szkolimy się właśnie w tym celu. Nadchodzi czas na misję w terenie. Tu już kończą się żarty, rozpoczynamy w bazie polowej, np na bliskim wschodzie. Ludzie podzieleni są na odpowiednie funkcje, w Fireteamie znajduje się dowódca, zastępca, KMista, medyk, saper, AT, może też na potrzeby misji zostać powołana drużyna Snajperska. Szkolenia już za nami więc każdy wie co ma robić, do tego terenu wybieramy przygotowany SET w kamuflażu pustynnym, jest rano więc nie zabieramy noktowizorów, natomiast warto zabrać więcej wody i racje żywnościową, 10 magazynków do EMki i ze 2 do glocka, granaty dymne i odłamkowe, podstawowe opatrunki, bandaże. Milo jest dziś na KMie, prosi aby ktoś zabrał mu dodatkowe taśmy. Ja na Saperze,
zabieram 2 ładunki wybuchowe, narzędzia ważą dużo więc zostawię je w Humvee. Dowódca przydziela kanały radiowe, 1 HQ, 2-alpha, 3-bravo wszystkie na SECURE.
Milo Alpha, radio check!
Milo! Pięć na pięć!
Radio sprawdzone.
Na kierowce siada Potter, Milo nawiguje, ja na 50tke.
Hasło: komplet, wóz nr 1 gotów
2 - gotów, 3 - gotów. Wóz pierwszy: Konwój rusza!
Ostatni głęboki wdech i ruszamy. Dziś nikt nie zginie! To główna zasada.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Niedziel
PRZYJACIEL
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:19, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie o to mi się rozchodziło Ostatnio znalazłem właśnie grupę COSA i chcę do niej przystąpić. No i fajnie będzie wiedzieć, że już mam tam kumpli
Dzięki Mike, w weekend będę pisął podanie
Ostatnio zmieniony przez Niedziel dnia Pią 19:26, 19 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 0:39, 20 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Podpisuję się pod tym co napisał Mike.
Tylko z tą pamięcią - nie do końca jest tak: mi Arma3 + Acre + TeamSpeak3 = max 45 giga.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mike
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 15:46, 20 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Masz racje Milo nie wiem jak mi się to policzyło, razem z Addonami DayZ itp mam ok 60gb. Chyba cały folder games policzyłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|