poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Pon 18:23, 08 Lut 2010 Temat postu: * 30/04- 03/05/10 Operacja "Pustynna Burza 2010" |
|
|
BRAK UDZIAŁU !
[link widoczny dla zalogowanych]
hmmm?
Nadciąga Pustynna Burza 2010!
Planujemy, negocjujemy, rezerwujemy i korumpujemy (cukierkami . Wszystko po to, aby kolejny raz zaoferować Wam niezapomniany piknik majowy, po którym pozostaną Wam niezapomniane wrażenia, zdjęcia do rodzinnego albumu i 100 nowych znajomych na Naszej Klasie!
Techniki pływania w błocie, magia stawania się niewidzialnym w lesie, czasówka w biegu na 100 metrów z oponą na plecach albo wykwintny smak kurczaka nadziewanego trawą*... jeśli nurtują Cię te (lub inne, równie kluczowe dla egzystencji leśnego człowieka) kwestie - serdecznie zapraszamy Cię na XVI edycję Pustynnej Burzy!
Czym prędzej zapoznaj się z regulaminem gry (nudy, ale trzeba!) i zbierz 5-osobowy patrol. Waszym pierwszym (i najprostszym) zadaniem będzie rejestracja zespołu w biurze PB. Macie na to czas do końca marca.
Co dalej... dowiecie się 30 kwietnia, już na starcie gry.
Regulamin
„Pustynna Burza” to cykliczna gra specjalnościowa przeznaczona głównie dla osób z kręgu survivalu, sportów obronnych oraz survivalu militarnego. Jest to impreza zespołowa, gdzie można sprawdzić zgranie grupy i umiejętności współdziałania w różnych sytuacjach.
Podczas kilkudniowych zmagań przebędziecie kilkadziesiąt kilometrów i spotkacie zadania czasem łatwe, czasem wesołe, a czasem karkołomne, ale wszystko odbywać się będzie w duchu zdrowej rywalizacji i dobrej przygody.
Zapraszamy na XVI edycję Pustynnej Burzy!
Organizator:
V Szczep “CZARNA PIĄTKA”
Hufiec Dąbrowa Górnicza
Śląska Chorągiew ZHP
Termin i miejsce:
30.04- 03.05.2010, Jura (Wyżyna Krakowsko-Częstochowska)
Start:30 kwietnia, godziny wieczorne (dokładną godzinę i miejsce startu podamy w stosownym czasie);
Zakończenie: 3 maja, ok. godz. 1200
Warunki uczestnictwa
W „Pustynnej Burzy” mogą uczestniczyć drużyny starszoharcerskie, wędrownicze, kluby specjalnościowe i osoby niezrzeszone obojga płci. Uczestnicy startują w pięcioosobowych patrolach (4 osoby + dowódca). Patrole większe nie zostaną dopuszczane do startu. Dopuszcza się tworzenie patroli w mniejszym składzie – jednakże traktowane one będą tak samo jak inne zespoły (część zadań może być dla nich przez to trudniejsza w realizacji).
Dowódca patrolu musi być osobą pełnoletnią, legitymującą się dowodem osobistym. Minimalny wiek pozostałych uczestników to ukończone 15 lat (maksymalny bez ograniczeń).
Liczba patroli kwalifikowanych do XVI edycji zawodów jest ograniczona do 40 ekip. W przypadku większej liczby zgłoszeń, istnieje ewentualność niezakwalifikowania części patroli do uczestnictwa w grze. Kolejność kwalifikacji przebiegać będzie wg daty wpłynięcia kompletu dokumentów.
Program:
Jak co roku – dużo dobrej i często ekstremalnej zabawy, wysiłku, wędrówki w poziomie i w pionie oraz inne atrakcje przewidziane przez organizatorów.
Organizatorzy zapewniają nagrody rzeczowe dla trzech najlepszych patroli, dyplomy dla wszystkich patroli, pamiątkowe plakietki dla wszystkich uczestników, opiekę medyczną, urozmaicony program i wykwalifikowaną kadrę.
Warunki rywalizacji:
Całość "Pustynnej Burzy" składa się z serii zadań do wykonania przez patrole. Punktacji podlegają osiągnięte wyniki, sposób realizacji oraz zorganizowanie patrolu podczas trwania imprezy.
Zakazane jest poruszanie się jakimikolwiek pojazdami w czasie trwania gry – złamanie tego zakazu grozi dyskwalifikacją patrolu z dalszego uczestnictwa w PB.
Koszty:
Każdy uczestnik gry zobowiązany jest uiścić wpisowe w wysokości 40 zł od osoby. Całość kwoty, z dopiskiem "Pustynna Burza", należy wpłacać łącznie całym patrolem do dnia 31.03.2010 r. (jest to również ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń) na konto Komendy Hufca:
ING BANK ŚLĄSKI O/DĄBROWA GÓRNICZA
09 1050 1272 1000 0008 0033 3650
Hufiec ZHP Dąbrowa Górnicza, ul. Królowej Jadwigi 8, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Istnieje możliwość nabycia koszulek "Pustynnej Burzy 2010". Koszt jednej koszulki: 15 zł, płatne wraz z kwotą wpisowego, z dopiskiem “koszulki” w tytule przelewu. Przy wpłacie prosimy o podanie w tytule przelewu liczby osób w zgłaszanym patrolu, a także liczby koszulek (jeśli zostały zamówione).
UWAGA!
W razie niezakwalifikowania patrolu do uczestnictwa w zawodach, całość wpłaconej kwoty zostanie zwrócona uczestnikom ww. zespołu.
W przypadku rezygnacji patrolu (lub jego członka) z uczestnictwa w grze po terminie 15.04.2010 r. (również z przyczyn losowych) albo niestawienia się patrolu na starcie, wpisowe nie podlega zwrotowi. W wymienionych przypadkach organizatorzy przesyłają zamówione wcześniej koszulki na adres dowódcy patrolu na jego koszt, po zakończeniu gry.
Zgłoszenia
Data wpłynięcia (a nie wysłania!) zgłoszeń upływa 31.03.2010 r.
Zgłoszenie zawierające kartę patrolu, kserokopię dowodu wpłaty, kserokopię dowodu osobistego dowódcy patrolu oraz – w przypadku uczestników niepełnoletnich – oświadczenie rodziców (lub opiekunów prawnych) o zgodzie na leczenie szpitalne (wzór dostępny na stronie internetowej PB), należy przesłać na adres:
Sławomir Borowy
41-300 Dąbrowa Górnicza
ul. Kasprzaka 24/20
W uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach, istnieje możliwość dostarczenia części wymaganych dokumentów na starcie imprezy. Ostateczną decyzję w tej sprawie podejmuje komendant Pustynnej Burzy. Jednocześnie informujemy, że w przypadku nieposiadania pełnej dokumentacji na starcie, patrol nie zostanie dopuszczony do udziału w grze, a jego członkowie nie otrzymują zwrotu kosztów wpisowego.
Poza zgłoszeniem pisemnym przesyłanym pocztą, prosimy też o wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego.
Zgłoszenie elektroniczne służy wyłącznie usprawnieniu pracy biura PB i nie zwalnia patroli z obowiązku przesłania zgłoszenia tradycyjną pocztą.
Dowódca patrolu jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia ewentualnych zmian osobowych w patrolu do biura PB (nawet do ostatniego dnia przed imprezą). W takiej sytuacji szef biura indywidualnie zadecyduje o sposobie załatwienia dalszych formalności związanych ze zmianą składu zespołu. Niezgodność składu patrolu ze zgłoszonym stanem – o ile nie była wcześniej uzgodniona – może spowodować dyskwalifikację patrolu na starcie imprezy.
Obowiązki uczestników:
Czynny udział w zajęciach, stosowanie zasady „fair play” oraz asertywności (w granicach zdrowego rozsądku), przestrzeganie zaleceń organizatorów, bezwzględne podporządkowanie się instruktorom podczas zajęć.
W przypadku rezygnacji patrolu z uczestnictwa w grze (zarówno przed startem jak i już w czasie trwania imprezy), dowódca grupy ma obowiązek zgłoszenia tego faktu osobiście lub telefonicznie do biura PB (tel.: 697 203 331).
Zalecane wyposażenie:
Patrol: mapa Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej, apteczka, przybory piszące, papier, namiot (lub coś w tym stylu), saperka, sprzęt kuchenny, kompas.
Uczestnik: obowiązkowo dowód tożsamości (legitymacja, dowódca patrolu – dowód osobisty), zapas wody pitnej, jedzenie, buty usztywniające staw skokowy (trekingowe, wojskowe lub podobne), buty nadające się do wspinaczki (np. trampki), czapka z daszkiem, okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem UV, śpiwór, karimata, latarka.
Organizatorzy nie zapewniają wody i wyżywienia!
Postanowienia końcowe:
* do dnia 20.04.2010 r. biuro PB przekaże pocztą elektroniczną (na e-mail dowódcy podany przy zgłoszeniu), informacje o zakwalifikowaniu patrolu do uczestnictwa w “Pustynnej Burzy” oraz miejscu rozpoczęcia gry;
* z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, patrolom niezakwalifikowanym zwrócimy kwotę wpisowego (na adres dowódcy);
* impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne;
* za szkody wynikłe z winy uczestników odpowiedzialność (także materialną) ponoszą dowódcy patroli;
* wszystkie zadania dla patroli zaplanowane są tak, aby ich realizacja nie powodowała łamania jakichkolwiek przepisów prawnych, czy porządkowych – w razie celowego wywoływania konfliktów ze służbami mundurowymi odpowiedzialność za nie ponoszą dowódcy patroli;
* osoby, które różnych przyczyn stracą zdolność (lub ochotę) do wykonywania zadań, zostają przeniesione w “stan spoczynku”, tzn. mogą pozostać na terenie gry w charakterze widzów;
* organizatorzy – jako harcerze – zastrzegają sobie prawo wydalenia z imprezy w trybie natychmiastowym osoby będące pod wpływem alkoholu lub narkotyków (notoryczni palacze tytoniu są również niemile widziani);
* nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu może spowodować dyskwalifikację patrolu;
* ostateczna interpretacja regulaminu należy do komendanta Pustynnej Burzy.
UWAGA!
Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia uczestników podczas imprezy - każdy patrol powinien ubezpieczyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w związku z uczestnictwem w imprezie o charakterze survivalowym.
Dodatkowe informacje:
* szef biura Sławomir Borowy, tel.: 697 203 331,
[link widoczny dla zalogowanych]
* komendant gry: phm. Patrycja Makarska-Chachaj, tel.: 509 876 612
* strona WWW: pustynnaburza.prv.pl
|
|