 |
DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Forum DS Piraci
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yeahlon
Gość
|
Wysłany: Czw 15:24, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to prawda, ale fakt się liczy będzie jeszcze okazja.
Co do uśmiechów to oby się nie wkurzyli lipną frekwencją, postaram się nadrobić w polu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kołek
PRZYJACIEL
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Czeladź
|
Wysłany: Czw 15:25, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie ja proponuje no górne okrycie ciała nasze pirackie koszulki kto ma. A kto nie ma to według zasad orga
Ostatnio zmieniony przez kołek dnia Czw 16:13, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sil
PRZYJACIEL
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 21:14, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
1.Ghost
2. milo
3. poni
4. Iceman
5. Sinner
6. SnoQ (do 14:00)
7. Yeahlon
8. Kołek 100%
9. Sil 100%
Panowie, planujemy jakąś zbiórkę pod realem w DG?
Ostatnio zmieniony przez Sil dnia Czw 21:18, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Czw 21:23, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
podsumowując:
1.Ghost
2. milo
3. poni
4. Iceman
5. Sinner
6. SnoQ
7. Yeahlon
8. Kołek
9. Sil
::transport
-MWD: kołek
Ostatnio zmieniony przez poni dnia Czw 21:24, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 13:04, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Układ:
poni- komandor strony osadników
P1- drużyna operacyjna/wsparcia
milo- dowódca drużyna
ghost- MEDYK
siner
snoq
tom ????????- INŻYNIER 1
P2 drużyna szturmowa/reco
iceman- zastępca dowódcy drużyny
kołek-
sil
yeahlon
OBOWIĄZKOWA ZNAJOMOŚĆ ZASAD:
ZADANIA – Korpus Osadników
1. Zlokalizować stare laboratorium . Obrona laboratorium.
2. Zlokalizowanie bunkra. Założenie bazy w starym schronie.
3. Zlokalizować Jaja obcej formy życia, przetransportować do spalarni która znajduję się w pobliżu bunkra.
4. Nawiązać kontakt i dobre stosunki z lokalnym plemieniem.
INŻYNIER OSADNIKÓW - Operator posiadający status inżyniera jest odpowiedzialny za jaja które tylko on może załadować i rozładować. Spalarnie obsługuje tylko i wyłącznie inżynier , Dostarcza on również paliwo do Malacza. Może rozkładać własne pole minowe lub niwelować pola rozstawione przez przeciwnika. Tylko on może zamontować alternatywne źródło zasilania pojazdu.
MEDYK– Na polu walki działają medycy, medyk leczy rannego operatora zakładając mu na lufę broni Med-Packa (pasek zaciskowy) Medyk nie może się leczyć sam, wzywa innego medyka który może go uleczyć. Med-Packi uzupełniane są w laboratorium, lub znajdywane w artefaktach.
Pamiętajcie o stylizacji,
spodnie: wz93
bluza: czarna, oliwka (może być koszulka teamowa)
czapka: czarna, oliwka
OGÓLNE ROZKAZY DLA OBU STRON
Cel misji to przejęcie jaj dziwnej, nowej formy życia, dostarczenie ich w odpowiednie miejsca dla obu stron. Na polu walki znajdują się ARTEFAKTY które są do odnalezienia przez obie strony, zawartość artefaktów należy do operatora który odnalazł artefakt, chyba że kartka zawarta w artefakcie informuje inaczej.
Nomadowie – mieszkańcy Mroku. Żyją w bezpiecznej dla siebie strefie, niedostępnej dla żadnej innej żywej istoty. Operatorzy wchodzący na teren Nomadów, muszą poruszać się w specjalnych maskach.
Z Nomadami można (należy) handlować, zwłaszcza tym co znajduje się w licznych artefaktach. Nomadowie są w posiadaniu nieznacznych zapasów paliwa do pojazdów, napędów alternatywnych, min do minowania dróg, oraz Mgły. Nomadowie są ludem wojowników ale nie agresywnych. Można ich spróbować wynająć np. do ochrony obiektu, miejsca, skrzyżowania czy osoby. Posiadają także lekarstwa, które mogą być stosowane zamiennie z medpakami medyków.
Nomadowie to zabobonne plemię. Boją się tego co kryje Mrok. Może to mieć decydujący wpływ na ich zachowanie na polu walki.
Nomadowie dysponują pojazdami, które mogą ułatwić Wam wykonanie misji. Pojazdy można wynajmować od Nomadów.
W celu wynajęcia pojazdu, należy zlokalizować stary MDS i skontaktować się z obozem Nomadów. Przebywanie przy MDSie możliwe jedynie w specjalnej masce. Na teren Nomadów wchodzimy bez broni. Jeśli Nomadowie zobaczą broń, mogą zaatakować lub odmówić pomocy.
Pojazdy Nomadów
MALACZ – wóz bojowo-transportowy zasilany tradycyjnym paliwem, jego zbiornik niestety mieści tylko 2,5 litra paliwa. Pojazd porusza się wyłącznie po ściśle określanej trasie. Nie może zjechać z trasy.
ZASADA DZIAŁANIA MALACZA –Kierowca Malacza w chwili odpalenia silnika przekręca mały kranik w zbiorniku który ma przytwierdzony do bocznej szyby, zbiornik ma 2,5 l. Po wypaleniu całego zbiornika paliwa wóz zatrzymuje się. Kierowca musi zgłosić ten fakt dowódcy lub Inżynierowi . Za dostarczenie paliwa jest odpowiedzialny inżynier, on dostarcza paliwo do Malacza , po uzupełnieniu paliwa, pojazd wraca do gry.
PRZEWÓZ JAJ PRZEZ MALACZA – Malacz może transportować tylko jedno jajo. Załadunkiem i rozładunkiem jaj zajmuje się wyłącznie inżynier , (wyjątek stanowi zniszczenie malacza przez wroga) Podczas transportu Malacz może zostać zniszczony przez wroga, w tym czasie kierowca musi wyładować jajo i pozostawić je na miejscu w którym został zniszczony wóz, pozostawione jajo może być przejęte przez wroga !!. Wóz wraca do NOMADÓW .
UAZ ZASADA DZIAŁANIA – Jest to wóz bojowo – transportowy. Kierowca w chwili odpalenia silnika przekręca mały kranik w zbiorniku który ma przytwierdzony do bocznej szyby, zbiornik ma 2,5 l. Po wypaleniu całego zbiornika paliwa wóz zatrzymuje się. Kierowca musi zgłosić ten fakt dowódcy lub Inżynierowi . Za dostarczenie paliwa jest odpowiedzialny inżynier, on dostarcza paliwo do pojazdu , po uzupełnieniu paliwa, pojazd wraca do gry.
PRZEWÓZ JAJ PRZEZ UAZA – Uaz może transportować tylko jedno jajo (załadunkiem i rozładunkiem jaj zajmuje się wyłącznie inżynier, (wyjątek stanowi zniszczenie uaza przez wroga) Podczas transportu uaz może zostać zniszczony przez wroga, w tym czasie kierowca musi wyładować jajo i pozostawić je na miejscu w którym został zniszczony wóz .Pozostawione jajo może być przejęte przez wroga !! . Wóz wraca do NOMADÓW
W czasie całej rozgrywki nie zdobywamy sztabów przeciwnika (chyba że w danym momencie organizator wyda taką komendę). Sztab jest jednocześnie respawnem.
LECZENIE- leczą wyłącznie medycy lub Nomadowie. Każdy z Nomadów ma zdolności leczenia. Trafiony wzywa medyka. Przez uleczenie rozumie się założenie na lufę repliki opaski zaciskowej. Opaska pozostaje na lufie do końca rozgrywki. Jeśli medyk nie zdąży podejść do postrzelonego operatora w ciągu 5 minut, ten wraca do własnego Sztabu. Respawn następuje w Sztabie o każdej pełnej i pół do pełnej godzinie.
POLE MINOWE – Rozkładana taśma między dwoma prętami. Tak ustawione pole minowe uniemożliwia przejazd pojazdu. To umowny symbol min. Nie można go ominąć, objechać. Pole minowe może zdjąć i rozłożyć wyłącznie Technik. Złożone pole minowe (własne lub przeciwnika) Technik może zabrać ze sobą i rozłożyć w dowolnym miejscu. Miny nie działają na piechotę, tylko na sprzęt ciężki.
MGŁA – dostarczone przez nomadów jedyne środki pirotechniczne dozwolone w trakcie rozgrywki. To dymne świece. Używająca ich drużyna (grupa operatorów) osnuta zostaje mgłą czasu. Każdy grający widząc w pobliżu dym świecy dymnej (czy to atakujący czy broniący) przerywa ogień i oddala się poza zasięg Mgły. Operator ochłonięty Mgłą, traktowany jest jak trafiony. Może wzywać medyka.
Mgłę można wykorzystać w przypadku ataku jak i obrony, chociaż przez Nomadów wykorzystywana była jako chwilowa zasłona by oderwać się od przeciwnika.
Detale misji, tipsy i podpowiedzi, zostaną przekazane dowodzącym stronami na spotkaniu w dniu 13 maja w trakcie zapoznawania się z terenem i mechaniką rozgrywki.
MAPY DO ŚCIĄGNIĘCIA [link widoczny dla zalogowanych]
Mam druknięte 4 szt.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Gdynia
|
Wysłany: Pią 21:14, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że mogę jeszcze dołączyć? Jeżeli tak to jade.
Do Krzeszowic nie jade jednak - Red to załatwił polubownie i jest spoko.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
red
PRZYJACIEL
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 21:58, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
...
Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:47, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
blackghost
Gość
|
Wysłany: Sob 8:30, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Moja gotowość spadła do 0 % niestety nie będzie mnie, Bawcie się dobrze
1. milo
2. poni
3. Iceman
4. Sinner
5. SnoQ
6. Yeahlon
7. Kołek
8. Sil
|
|
Powrót do góry |
|
 |
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Sob 10:01, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
1. milo
2. poni
3. Iceman
4. Sinner
5. SnoQ
6. Yeahlon
7. Kołek
8. Sil
9. tom
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SnoQ
PRZYJACIEL
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sob 14:26, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
niestety nie posiadam wymaganego nakrycia głowy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kołek
PRZYJACIEL
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Czeladź
|
Wysłany: Sob 16:16, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
snoq ja ci porzycze oliwkową szapeczke
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SnoQ
PRZYJACIEL
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sob 16:27, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
fantastyczniutko
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Gdynia
|
Wysłany: Sob 17:09, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ale dałem d...
Przed chwilą mi przypomnieli że jutro komunia mojej kuzynki.
Kurde, głupio mi strasznie, pobiegałbym sobie z Wami ale mnie rodzina wyklnie wtedy.
Wybaczcie - nadrobie na milsimie.
Jeszcze raz przepraszam
ps. Mogę zdjęcia wkleić jak nie wierzycie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SnoQ
PRZYJACIEL
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sob 18:26, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nic nie musisz udowadniać miłej komuni zycze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mike
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie 17:05, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
dajcie znać jak było
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|