Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

25/03/12 Operacja z elementami LARP "Modern Warfare''
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pią 21:17, 06 Sty 2012    Temat postu: 25/03/12 Operacja z elementami LARP "Modern Warfare''


Organizator: Drużyna Szturmowa PIRACI
Rodzaj imprezy: gra airsoftowa z elementami LARPa

[link widoczny dla zalogowanych]

SPECNAZ, DELTA FORCE, najemnicy...
negocjacje...
zdjęcia szpiegowskie...
działania na tyłach wroga...
eliminacja VIPa...
podkładanie ładunków wybuchowych...
... LARP 'Modern Warfare'

Trwa ofensywa Rosji na USA.
Gatlinburg, Tennessee. Stacjonujący w pobliżu drogi '321' oddział SPECNAZ ma zadanie: pacyfikacja miejscowej ludności oraz zabezpieczenie linii energetycznej przed próbami zniszczenia instalacji.
Pluton DELTA FORCE zostaje wysłany w ten rejon, by...


|| CZAS / MIEJSCE
kiedy: 25 MARZEC 2012 (niedziela)
godz.: 8:30-9:00 rejestracja; 9:10-9:30 odprawa; 9:40 rozpoczęcie działań; 14:00 koniec; 14:15 odprawa końcowa
[nie czekamy na spóźnialskich!]
gdzie: ZOMO Sławków
dojazd: zalecany dojazd – od trasy nr94:
[link widoczny dla zalogowanych]
UWAGA: dojazd od zachodniej strony (od Sosnowca, ul.Kolonia Wągródka) utrudniony – objazd, który wydłuży czas dojazdu!
parking: w punkcie B

|| OGRANICZENIA
-wiek 18+ (brak wyjątków)
-dla replik powyżej 475FPS tylko tryb single!
-zgłoszenia przyjmujemy od drużyn , które mogą pojawić się w składzie co najmniej 5 operatorów
-ścisły limit amunicji!!!
-limit miejsc: 65


|| MECHANIKA GRY
[znajomość obowiązkowa; będzie weryfikowana na odprawie]

TRUP
-trafienie w dowolną część ciała, munduru, oporządzenia skutkuje zgonem
-brak medyków
-obowiązuje zasada 'friendly fire'
-po trafieniu / poddaniu się trup krzyczy 'dostałem' i podnosi rękę
-trup MUSI oznakować się czerwonym materiałem oraz MUSI pozostać w miejscu trafienia przez 5 minut!
::w tym czasie zarówno wróg jak i przyjaciel może przejąć od trupa amunicję/mapy/rozkazy/inne materiały operacyjne!
::by przejąć od trupa amunicję/mapy/rozkazy/ inne materiały operacyjne należy chwycić trupa za rękę; na ten znak trup ma OBOWIĄZEK przekazać przeszukującemu WSZYSTKIE posiadane przedmioty (amunicję/mapy/rozkazy/inne materiały operacyjne);
-po 5minutach od momentu trafienia trup głośno komunikuje 'idę na respa' i kieruje się na respa; od tej chwili nie można przejąć od trupa amunicji/map/rozkazów/ innych materiałów operacyjnych (ani wróg ani przyjaciel)!
-trup nie może przekazywać informacji innym (żywym / martwym) operatorom!

TRAFIENIE W BROŃ
-dopuszczalne jest jedno trafienie w broń; drugie trafienie broń eliminuje;
-sprawność trafionej broni wraca na respie
-żywy operator, który stracił broń NIE oznacza się czerwonym materiałem; w dowolnej chwili może udać się na respa, by odzyskać sprawność broni; jeśli w drodze do respa zostanie trafiony -> postępuje wg punktu 'TRUP'

'PODDAJ SIĘ'
-obowiązuje zasada 'pełny kontakt', nie 'pif-paf'
-jednak na krótkich dystansach (zamiast 'pif-paf') należy stosować zasadę 'poddaj się', tj. mając wroga na muszce należy powiedzieć/krzyknąć 'poddaj się', wróg wtedy ma dwa wyjścia:
1#natychmiast podnieść ręce do góry i powiedzieć 'dostałem',
2#zignorować wezwanie do poddania, jednak wtedy ryzykuje trafienie z bliskiej odległości!
(po poddaniu się należy postępować wg punktu 'TRUP')

RESP
-tu odradzają się trupy
-tu wraca sprawność broni
-indywidualny: 5minut
-operator opuszcza respa z 'przydziałem respowym' amunicji (patrz punkt 'ZDOBYWANIE MAGAZYNKÓW')!


KARTA AMMO (MAGAZYNEK)
-obowiązuje ścisły limit amunicji!
-można posiadać przy sobie dowolną ilość kulek BB, limit dostępnych strzałów regulują 'karty ammo'
-'karta ammo' określa przybliżoną ilość strzałów jaką można oddać z broni
-jedna karta pozwala na oddanie ~30 strzałów (podzielona jest na 3 części po 10strzałów)
-zasada: 1 kulka = 1 strzał
-limit taki sam dla replik sprężynowych, gazowych i elektrycznych.

-po wystrzeleniu około 10 strzałów (w przypadku replik AEG ok. 2-3 krótkich serii) należy oderwać, zgnieść i wyrzucić jeden element karty (10 nabojów),
-w przypadku ciągłej i długotrwałej walki stan amunicji należy zrewidować zaraz po zakończeniu wymiany ognia,
-limit narzucany przez karty dopuszcza pewną tolerancję; np. wystrzelenie magazynku typu real-cap jest równoznaczne z całkowitym zużyciem jednej karty, zaś magazynek typu mid-cap to 4 karty,
-w przypadku wykorzystania wszystkich kart amunicji należy bezwzględnie zaprzestać korzystania z jakiejkolwiek posiadanej przy sobie repliki!

ZDOBYWANIE MAGAZYNKÓW
-na odprawie dowódcy rozdadzą określoną ilość magazynków - przydział wg uznania
-magazynki można w dowolnej ilości przekazywać innym żywym operatorom
-magazynki można przejmować od trupów (zarówno wroga jak i przyjaciela) -> patrz punkt 'TRUP'
-dowódcy będą otrzymywać dodatkowe magazynki jako nagrodę za wykonanie zadania - przydział wg uznania
-trup po dotarciu do respa uzupełnia swoje wyposażenia o 'przydział respowy' amunicji;
-'przydział respowy' to 4 karty ammo; trup opuszczając respa może mieć przy sobie jedynie 'przydział respowy'!!!, czyli nie mniej i nie więcej kart ammo!
::przykład1: jeśli trup do respa trafił z magazynkami w ilości 10szt, MUSI zostawić tu 6szt;
::przykład2: jeśli trup dotarł do respa z 2 kartami, pobiera 2 dodatkowe i opuszcza respa z 4 magazynkami; trup nie może od chwili trafienia ukryć posiadanych magazynków "na później"; jeśli nie został przeszukany i nie odebrano mu amunicji, z posiadaną ilością kart dociera do respa (trup po drodze nie może przekazywać kart innym operatorom / trupom, nie wolno mu ukrywać posiadanych kart w terenie!)

LEWA KIESZEŃ
KAŻDY ma obowiązek przenosić karty ammo w LEWEJ kieszeni spodni!
[standaryzacja ma usprawnić proces przekazywania i kontroli magazynków]

KOMUNIKACJA
-można dysponować dowolnym rodzajem łączności
-można podsłuchiwać wroga
-nie wolno zakłócać kanałów!!!
-kanał 1 i 2 zastrzeżony dla Organizatora (nie wolno podsłuchiwać, ani zagłuszać)!!!

W RĘCE WROGA
- w ręce wroga przechodzą: amunicja (karty ammo), mapy, rozkazy, materiały operacyjne (zdjęcia z aparatu cyfrowego); podczas przeszukania trup MUSI wydać wszystkie przedmioty, zaś zdjęcia pokazać przeszukującej osobie po czym wszystkie wykasować!
-w ręce wroga NIE przechodzą: urządzenia GPS, aparaty fotograficzne, ładunki wybuchowe


|| MISJE BOJOWE
-dowódcy będą otrzymywać rozkazy oraz mapy
-za wykonanie zadania dowódcy otrzymają wynagrodzenie w postaci dodatkowych magazynków
-obowiązuje reżim czasowy przy wykonywaniu zadań
-drużyny muszą podporządkować się rozkazom głównego dowódcy

|| WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE W DRUŻYNIE
-busola / GPS (min.1szt)
-telefon komórkowy (do awaryjnej łączności) (min.1szt)
-cyfrowy aparat fotograficzny (np. w telefonie komórkowym) (min.1szt)
-zegarek (OBOWIĄZKOWO KAŻDY OPERATOR)

|| PODZIAŁ SIŁ
-55% (Specnaz) : 45% (Delta Force)
[w Delcie preferowane drużyny, które radzą sobie z nawigacją w terenie]
-jedna strona (wybrana w drodze losowania) zostanie oznakowana taśmą
-najemnicy: jedna drużyna, która będzie mogła zawiązywać tymczasowe sojusze angażując się w misje

|| BAZA NAJEMNIKÓW
-w terenie znajduje się stała baza najemników
-negocjacje z najemnikami można przeprowadzać tylko w ich bazie
-najemnicy mogą na określony czas zawiązywać sojusz z jedną stroną konfliktu
-czas najemników można kupować płacąc magazynkami
-w czasie trwania sojuszu najemnicy będą odpowiednio oznaczeni
-do bazy mają wstęp tylko nieuzbrojeni operatorzy!
-nie wolno strzelać z/do bazy!
-najemnicy mają respa w swojej bazie oraz (w czasie trwania sojuszu) w respach danej strony konfliktu
-najemników obowiązują zasady z punktu 'TRUP' oraz limity ammo
-najemnicy mają również funkcję kontrolną, tj. w dowolnej chwili mogą
poprosić każdego o okazanie posiadanej ilości magazynków; mogą również rozstrzygać ewentualne spory

|| ZGŁOSZENIA
27/02: PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA (do odwołania) -na zgłoszenia czekamy wyłącznie pod adresem meilowym: dspiraci@gmail.com
-mail zgłoszeniowy: w temacie "ZGŁOSZENIE, NAZWA DRUŻYNY", w treści należy wymienić operatorów (nick + imię, nazwisko), podać preferowaną stronę (Specnaz/Delta; choć nie gwarantuje to przypisania do danej strony),
-tylko od drużyn, które mogą się pojawić w składzie co najmniej 5-osobowym!
-poszukiwani są ochotnicy na głównodowodzących; ochotnika należy wymienić w zgłoszeniu (każda drużyna podaje jednego ochotnika),
-zastrzegamy sobie prawo odrzucenia zgłoszenia bez podania przyczyny!
-odpowiemy na każde zgłoszenie,
-2 drużyny umieścimy na liście rezerwowej, z możliwością wzięcia udziału w grze, jeśli na głównej liście zrobi się miejsce,
-na miejscu każdy uczestnik będzie zobowiązany podpisać się pod pismem zwalniającym organizatora z odpowiedzialności za ewentualne szkody poniesione na zdrowiu/mieniu podczas gry.

|| KOSZT
-koszt 5pln per uczestnik
-do 16/03/2012 należy zrobić przelew na konto skazane w mailu organizatora; jeden przelew per jedna drużyna; w tytule przelewu: „MW, nazwa_drużyny”
UWAGA: brak wpłaty skutkuje usunięciem z listy; nie zwracamy wpisowego osobom, które nie pojawią się na imprezie
(impreza odbędzie się niezależnie od warunków pogodowych)


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Pon 12:41, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Sob 1:09, 07 Sty 2012    Temat postu:

wątek organizacyjny dla Piratów w 'Centrum Dowodzenia'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pią 22:50, 24 Lut 2012    Temat postu:

CZAS / MIEJSCE
kiedy: 25/03/2012
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pon 11:56, 27 Lut 2012    Temat postu:

LISTA ZGŁOSZONYCH DRUŻYN (stan na 27/02):
1. Szalone Pingwiny (6op)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pon 15:07, 05 Mar 2012    Temat postu:

LISTA ZGŁOSZONYCH DRUŻYN (stan na 05/03):
1. Szalone Pingwiny (7op)
2.Black November (10op)
D.S.Piraci (10op)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:15, 08 Mar 2012    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

JGW 10 operatorów
Powrót do góry
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pią 11:10, 09 Mar 2012    Temat postu:

stan na 08/03:

SPECNAZ
Grey - dowódca Rosjan
Szalone Pingwiny (7op)
Black November (10op)
Los Barbados Sierpes + Kompania B (6op)
Jurajska Grupa Widmo (8op)

DELTA
1stSOC (8op)

NAJEMNICY
Drużyna Szturmowa Piraci (10op)

=40op + 10najemników
Przydział do stron może się jeszcze zmienić!


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Pią 11:11, 09 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Archie
PRZYJACIEL



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1 ŚDKA Duchy / Rogoźnik

PostWysłany: Pią 16:16, 09 Mar 2012    Temat postu:

Witam\
Chciałbym zarezerwować 7 miejsc dla 1.ŚDKA listę podeślę wkrótce oficjalnie.

pozdrawiam
Archie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Sob 0:20, 10 Mar 2012    Temat postu:

stan na 09/03:

SPECNAZ
Grey - dowódca Rosjan
Szalone Pingwiny (8op)
Black November (10op)
Los Barbados Sierpes + Kompania B (6op)
Jurajska Grupa Widmo (8op)

DELTA
1stSOC (8op)
1ŚDKA Duchy (7op)

NAJEMNICY
Drużyna Szturmowa Piraci (10op)

=48op + 10najemników
Przydział do stron może się jeszcze zmienić!


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Śro 15:12, 14 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Śro 13:27, 14 Mar 2012    Temat postu:

UWAGA:
Zmiana z czasu zimowego na letni nastąpi w nocy z soboty (24 marca) na niedzielę (25 marca) 2012 r. Zegarek przestawimy z godziny 2:00 na 3:00 w nocy, czyli do przodu w skutek czego, niestety, będziemy spali godzinę krócej.

Spotykamy się wg czasu letniego!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Czw 9:38, 15 Mar 2012    Temat postu:

stan na 15/03:

SPECNAZ
Grey - dowódca Rosjan
Szalone Pingwiny (8op)
Black November (10op)
Los Barbados Sierpes + Kompania B (6op)
Jurajska Grupa Widmo (8op)

DELTA FORCE
1stSOC (8op)
1ŚDKA Duchy (7op)
DELTA Chrzanów (5op)
SPARTAN 07 (6op)


NAJEMNICY
Drużyna Szturmowa Piraci (10op)

=59op + 10najemników
Przydział do stron może się jeszcze zmienić!


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Czw 22:36, 15 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Czw 15:17, 15 Mar 2012    Temat postu:

::MINI SKLEPIK
w godzinach 08:15 - 09:15 na parkingu ma być prowadzony 'mini sklepik' przez Psychol'a (za sklepik odpowiada... Psychol:)
asortyment: maski i gogle ochronne, pirotechnika (świece dymne - jako jedyne dopuszczone w grze), kulki PJ / Madbull / G&G (0.2 - 0.36), green gaz Walther / CO2, światło chemiczne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Czw 22:31, 15 Mar 2012    Temat postu:

stan na 15/03 2100:

SPECNAZ
Grey - dowódca Rosjan
Szalone Pingwiny (8op)
Black November (11op)
Los Barbados Sierpes + Kompania B (6op)
Jurajska Grupa Widmo (8op)
7-40 (5op)

DELTA FORCE
1stSOC (5op)
1ŚDKA Duchy (7op)
DELTA Chrzanów (7op)
SPARTAN 07 (6op)
MGS (5op)

NAJEMNICY
Drużyna Szturmowa Piraci (10op)


w rezerwie Rainbow (6op)
drużyna zostanie przypisana do danej strony na odprawie

=75op + 10najemników
Przydział do stron może się jeszcze zmienić!



UWAGA: LISTA ZAMKNIĘTA!



.


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Śro 13:30, 21 Mar 2012, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 22:37, 18 Mar 2012    Temat postu:

PAMIĘTAJCIE O ZMIANIE CZASU Z ZIMOWEGO NA LETNI.
SPOTYKAMY SIĘ WG NOWEGO CZASU !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Archie
PRZYJACIEL



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1 ŚDKA Duchy / Rogoźnik

PostWysłany: Czw 9:25, 22 Mar 2012    Temat postu:

Czołem mam pytanko bo albo tego nie ma albo przegapiłem Smile
jak z piro - chodzi mi o GR2 i GD 10 - dozwolone czy zakazane?

pozdrawiam
Archie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin