Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Gdynia
|
Wysłany: Sob 21:43, 21 Lip 2012 Temat postu: 11-12/08/12 Manewry sztabowe "Niedźwiedzia łapa" |
|
|
11-12/08/12 Manewry sztabowe "Niedźwiedzia łapa"
Szykuje się fajna impreza zapisy do 31.07:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Wto 20:25, 24 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie 12:10, 22 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Pragnę zaprosić na manewry "Niedźwiedzia Łapa" trwające 24h,
które organizowane są przez Blackwater Częstochowa oraz GNP
Częstochowa. Jest to pierwsza edycja tejże imprezy, w przyszłości
planujemy, aby zagościła na stałe w corocznym kalendarzu. Dołożymy
wszelkich starań, aby manewry odbyły się w jak najlepszym klimacie !
Wiadomość ta jest zaproszeniem, w którym zawarte są szczątkowe info.
Dalsze informacje zostaną przekazane drogą elektroniczną po
przydzieleniu do jednej ze stron.
Info:
Typ imprezy: Manewry trwające w trybie ciągłym przez 24h
Nazwa: Operacja "Niedźwiedzia Łapa"
Termin: 11-12.08.2012r.
(09:00 [11.08] - 09:00 [12.08])
Miejsce: Biskupice (powiat Częstochowski, woj. Śląskie)
Organizator: "Blackwater Częstochowa" oraz "GNP Częstochowa"
Ilość uczestników: min. 130 osób – max. 180 osób
Wpisowe: 35zł od osoby
Wiek uczestników: 18+ dla strony Atakującej, 16+ (zgoda) dla strony
Broniącej
1) Kilka słów o samym terenie:
Na czas imprezy wynajęty zostaje 34 hektarowy obiekt, gdzie wśród 20 ha
lasów znajduje się nieczynna kopalnia piasku z 20 metrowymi wzniesieniami
i uskokami. Działania będą prowadzone również poza tym terenem.
Dopuszczany obszar działań wynosi około 1000ha.
2) Środki do dyspozycji na czas manewrów:
W scenariuszu zostaną wdrożone Quady oraz Jeepy. Będą one pełniły
konkretne funkcje transportowe oraz logistyczne w bazie podczas manewrów.
Przygotowane zostaje również kompletne zaopatrzenie techniczne, które
pomoże w jak najlepszym stopniu odwzorować bazę wojskową oraz
urozmaicić całą imprezę. Cena obejmuje również posiłek w postaci
grochówki dla każdego uczestnika manewrów. Na terenie obiektu znajdują
się toalety oraz bar w którym będzie można kupić napoje i drobne
przekąski.
3) Poniżej charakterystyka każdej ze stron:
- ATAK w sile nieznanej - preferowane grupy asg, które maja doświadczenie
w rozgrywkach MILSIM. Planowane są działania dywersyjne jednostek
zrzuconych na teren wroga. Absolutna dowolność w sposobie realizacji
postawionych zadań. Możliwość dostania się do niewoli.
- OBRONA w sile kompani - obrona będzie prowadzić normalne życie daleko
wysuniętej placówki z łańcuchem dowodzenia. W bazie będą odbywały
się regularne szkolenia, ćwiczenia, patrole oraz warty. Nie będzie
siedzenia pod "daszkiem" i grzania się w bazie. Dowodzenie obrony stawia
na mobilność !
4) Zgłoszenie WSTĘPNE:
Proszę o jak najszybsze wysłanie wiadomości na adres e-mail (
[link widoczny dla zalogowanych] ) w której zawarte będzie:
Temat wiadomości: ZGŁOSZENIE WSTĘPNE - "NAZWA TEAMU"
Treść:
*przypuszczalna ilości uczestników
*preferowana strona (ATAK/OBRONA). Jednocześnie informujemy, iż
zgłoszenie się do Ataku nie jest jednoznaczne z przyjęciem z powodu
ograniczenia wynikającego z ilości atakujących. Otrzymacie wiadomość
zwrotną odnośnie przydziału do jednej ze strony.
5) Zgłoszenia OSTATECZNE:
Zgłoszenia przyjmowane są TYLKO drogą elektroniczną pod adresem e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych] do 31.07.2012 !
Temat wiadomości: ZGŁOSZENIE OSTATECZNE - "NAZWA TEAMU"
Treść:
- Strona konfliktu (przydzielona w zgłoszeniu wstępnym):
- Pełna nazwa ekipy:
- Uczestnicy (ksywy):
- Dowódca:
- Z-ca dowódcy:
- Tel. kontaktowy:
Kiedy otrzymamy od was zgłoszenie ostateczne, od razu zostają wysłane
dane do przelewu !
Ostateczne zgłoszenia stają się aktywne wtedy gdy zostanie dokonana
wpłata !
UWAGA !
Punkt 4 oraz 5 tyczy się tylko i wyłącznie teamów. Osoby niezrzeszone, ktore chcą wziać udział w imprezie proszone są o kontakt na maila.
Do niektórych teamów rozesłaliśmy zaproszenia, w przypadku dużej ilości chętnych, ekipy które otrzymaly zaproszenia będą mialy pierwszeństwo.
UWAGA !
Aby impreza się odbyła potrzebne jest 130 uczestników (minimum). Jeżeli
nie zbierze się podana ilość osób impreza zostanie przełożona na inny
termin (bliżej nieznany). W takiej sytuacji zwracamy każdej
osobie/teamowi pieniądze jakie nam przelali na rzecz wpisowego !
Manewry te NIE są imprezą komercyjną. Nie czerpiemy z tego żadnych
korzyści finansowych.
Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby impreza się odbyła.
KONTAKT:
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,
Pietras,
Blackwater Częstochowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Pon 12:28, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
podsumowując:
manewry "Niedźwiedzia Łapa" (pierwsza edycja)
organizator: Blackwater Częstochowa oraz GNP Częstochowa
typ imprezy: manewry trwające w trybie ciągłym przez 24h
termin: 11-12.08.2012r. (09:00 [11.08] - 09:00 [12.08])
miejsce: Biskupice (powiat Częstochowski, woj. Śląskie)
ilość uczestników: min. 130 osób – max. 180 osób
wpisowe: 35zł od osoby
wiek uczestników: 18+ dla strony Atakującej, 16+ (zgoda) dla strony Broniącej
1) Kilka słów o samym terenie:
Na czas imprezy wynajęty zostaje 34 hektarowy obiekt, gdzie wśród 20 ha lasów znajduje się nieczynna kopalnia piasku z 20 metrowymi wzniesieniami i uskokami.
Działania będą prowadzone również poza tym terenem. Dopuszczany obszar działań wynosi około 1000ha.
2) Środki do dyspozycji na czas manewrów:
W scenariuszu zostaną wdrożone Quady oraz Jeepy. Będą one pełniły konkretne funkcje transportowe oraz logistyczne w bazie podczas manewrów.
Przygotowane zostaje również kompletne zaopatrzenie techniczne, które pomoże w jak najlepszym stopniu odwzorować bazę wojskową oraz urozmaicić całą imprezę.
Cena obejmuje również posiłek w postaci grochówki dla każdego uczestnika manewrów.
Na terenie obiektu znajdują się toalety oraz bar w którym będzie można kupić napoje i drobne przekąski.
3) Poniżej charakterystyka każdej ze stron:
- ATAK w sile nieznanej - preferowane grupy asg, które maja doświadczenie w rozgrywkach MILSIM. Planowane są działania dywersyjne jednostek zrzuconych na teren wroga.
Absolutna dowolność w sposobie realizacji postawionych zadań. Możliwość dostania się do niewoli.
- OBRONA w sile kompani - obrona będzie prowadzić normalne życie daleko wysuniętej placówki z łańcuchem dowodzenia. W bazie będą odbywały się regularne szkolenia, ćwiczenia, patrole oraz warty.
Nie będzie siedzenia pod "daszkiem" i grzania się w bazie. Dowodzenie obrony stawia na mobilność !
UWAGA !
Aby impreza się odbyła potrzebne jest 130 uczestników (minimum). Jeżeli nie zbierze się podana ilość osób impreza zostanie przełożona na inny termin (bliżej nieznany).
W takiej sytuacji zwracamy każdej osobie/teamowi pieniądze jakie nam przelali na rzecz wpisowego !
[b]zgłoszenia (tylko ponad 75%) do 03/08!!!
wstępnie strona atakująca
1. poni[/b]
Ostatnio zmieniony przez poni dnia Pon 12:29, 30 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon 13:39, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
1.poni
2.milo
|
|
Powrót do góry |
|
|
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Czw 17:19, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
pany - zgłaszajcie gotowość
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackghost
Gość
|
Wysłany: Pią 17:14, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
brak gotowości sobota pracująca
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Gdynia
|
Wysłany: Nie 13:35, 05 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
1.poni
2.milo
3. Tom
|
|
Powrót do góry |
|
|
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Nie 14:41, 05 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
do środy do 20:00 ostateczne zapisy!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Axel
PRZYJACIEL
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 18:17, 05 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
AXEL -brak gotowości - sobota pracująca
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fil
PRZYJACIEL
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie 19:36, 05 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Brak gotowości - pracujący weekend
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlack
PRZYJACIEL
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 19:32, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
1. poni
2. milo
3. Tom
4. Pawlack - pełna gotowość (nareszcie!)
I przepraszam mocno za swą ostatnią absencję w życiu grupy, ale u mnie się działo tyle, że aż ciężko tu pisać. Mogę opowiedzieć jak się spotkamy
Pytanie- kiedy będziemy płacić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Pon 21:00, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jeszcze jeden potzrebny do srody!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Gdynia
|
Wysłany: Pon 21:05, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
4 nie wystarczy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlack
PRZYJACIEL
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 21:06, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
właśnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: * DS PIRACI / Czeladź
|
Wysłany: Pon 21:42, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
5-8op. optymalnie
od biedy zgłoszę 4
|
|
Powrót do góry |
|
|
|